Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Wiadomości oraz komentarze ze strony głównej.

Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Postprzez adriano66 » 12 sierpnia 2014, o 21:10

Dziś wieczorem mapę możecie testować z KritzKast i McVee, odpowiedzialnym za tworzenie shorta oraz jednym z autorów mapy - Fr0z3nR

Z mapę odpowiada również YM, twórca m.in cp_manor_event czy pl_hoodoo.

Nie chce wam się pobierać mapy? Możecie zerknąć na film poniżej.

Swoje uwagi możecie też zgłaszać bezpośrednio w grze używając odpowiednich komend na serwerze:

  • !fb - komentarze odnośnie miejsca na które właśnie spoglądacie
  • !gf - ogólne komentarze

Jeżeli nie załapiecie się teraz, to jeżeli nie jest akurat testowana jakaś inna mapa, na cp_snowplow możecie zagrać na jednym z poniższych serwerów:

Ostatnio edytowano 12 sierpnia 2014, o 21:21 przez adriano66, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Edytuj
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Postprzez adriano66 » 14 sierpnia 2014, o 11:30

apdejt
beta 2 changes:

+ Ammo/HP condensed or moved around.
+ Simplified layout in a building by Stage 1, point 2.
+ Moved Red resupply locker back in Stage 1, point 3 spawn.
+ Removed secondary Red spawn room from Stage 2, point 3.
+ Adjusted stage 2, point 3 respawn times for both teams.
+ Fixed clipping exploit stage 1, point 1.
+ Added A/B/C signs for points in both stages.
+ Increased light level stage 1, point 2.
+ Opened skybridge over stage 1, point 3, into a balcony.
+ Adjusted spawn times for stage 2, point 3.
+ Increased setup time for both stages.
+ Replace Glass with temporary easier-to-see textures.
+ Moved stage 2, point 1 onto the bridge.
+ Increased height of several capture point areas.

http://steamcommunity.com/groups/mcvee# ... 4255738843
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Postprzez adriano66 » 19 sierpnia 2014, o 08:50

_b3
+ Revised stage 2 point 1.
+ Adjusted stage 2, Primary BLU Spawn exit to be wider. It is know that the doors clip through walls. This will be revised in later versions.
+ Reverted stage 2 point 2 to a pre-beta version.
+ Minor adjustments to spawn times.
+ [Hopefully] fixed some blu players spawning inside each other.
+ Pointed players in the right direction when spawning in blu forward, stage 2.
+ Added some cover before point 2 in stage 1.
+ Adjusted door overlooking point 3 in stage 1.
+ Increased quantity of arrows.
+ Tracks.
+ Log clipping and crush trigger.
+ ???
+ Added gates to warn those of an incoming runaway train

steam://connect/usa.tf2maps.net
steam://connect/eu.tf2maps.net
steam://connect/eu.tf2maps.net:27017
steam://connect/27.50.72.254:27055

http://steamcommunity.com/groups/mcvee# ... 4786433469
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Postprzez hINDUs » 19 sierpnia 2014, o 20:38

jak się załapałem na playtesty b2 to McVee ownił wszystkich na engu, znał najlepsze engi spoty... nie ma to jak robić mapkę pod siebie ;D
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Publiczna beta mapy z End of the Line - cp_snowplow

Postprzez adriano66 » 22 sierpnia 2014, o 23:17

za słabyś :D
_b4
http://steamcommunity.com/groups/mcvee# ... 4945275571
+ Added Overtime.
+ Removed train slowing with damage.
+ Train now 'stuns' the traps on initial impact with barricade.
+ New upper path on point 2 in stage 2, giving access to the roof.
+ Train warning gates now animate properly.
+ Hopefully fixed some bells playing when they shouldn't.
+ Lengthened Red respawn time on stage 2, point 2.
+ Various poles have been clipped.
+ Updated Localization Files.
+ Added one or two health kits and ammo packs.


http://steamcommunity.com/groups/mcvee# ... 9634947700
b5 changelog
+ Added exterior route to upper left level of Stage 2, Point 2.
+ The building between Stage 1, Point 2 and 3 has been made to look not weird.
+ Added extra doorway through buildings separating points 2 and 3 in stage 1.
+ Minor detailing added.
+ Removed a boulder between Stage 1 Point 1 and 2. Replaced it with something else.
+ Increased the distance between Stage 1, Point 1 and 2.
+ Increased the distance between Stage 2, Point 1 and 2.
+ Widened the area infront of Stage 1, point 3.
+ Removed a bug where the trigger_hurt on the train would still be active during the time the trap was stunned.
+ Added a nice awning by Stage 2, point 3.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa


Powrót do TF2.com.pl - Wiadomości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 0 gości

cron