Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Baza poradników dla graczy tworzona przez naszych forumowiczów.
Regulamin działu
W tym dziale zamieszczamy tylko gotowe poradniki.

Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez deli » 5 lutego 2012, o 17:34

Ten tutorial pokaże wam jak zmienic grafikę w tf2 na quake’o podobną - http://minus.com/mbfYFBSj5S#1

  • Dla posiadaczy Kart graficznych Nvidia
    1. Pobieramy program Nvidia Inspector 
    2. Po uruchomieniu naciskamy ”Settings button” zaraz obok „Driver Version”   [LINK]
    3. Zmieniamy Profil na Team Fortress 2 (lewy górny róg)
    4. Ustawiamy „Texture Filtering – LOD-Bias” na wartość od 10 do 15 (czym wyższa tym gorsze tekstury)
    5. Naciskamy „Apply” w prawym górnym rogu
    6. Otwieramy plik  ”CustomSettingNames_en-EN.xml” w notatniku usuwamy jego zawartość i zamiast tego wklejamy  TO (jest to ten sam kod .xml jednak jest zmieniony w ten sposób by umożliwic nam uzywanie LOD w wiekszych wartosciach max 15)
    7. W naszym autoexec.cfg odnajdujemy komendy (cfg do pobrania ponizej)
      • mat_filterlightmaps „1″
      • mat_filtertextures  ”1″
    • Istnieje możliwość zrobienia identycznego efektu programem RiviaTuner w którym nie ma podziału na profile, wiec ustawienia będą dotyczyć wszystkich gier…
  • Dla posiadaczy Kart ATI
    1. Pobieramy Ati Try Tools
    2. Otwieramy Direct3d > settings > additional > textire lod adjustment
    3. Ustawiamy na 10 (prawie identycznie jak 15 w nvidia)

Orginalny tutorial na ETF2L (j.ang) 

Config Chrisa odpowiedni dla tych ustawień lub TO

Podziękowania dla Mariano :3

Avatar użytkownika
deli
Darczyńca
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21 czerwca 2010, o 20:02

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez KapiDL » 5 lutego 2012, o 19:08

Dosyć fajnie to wygląda :D może kiedyś skorzystam
Avatar użytkownika
KapiDL
 
Posty: 392
Dołączył(a): 27 listopada 2011, o 00:54

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Shirayo » 5 lutego 2012, o 19:43

Jak obniżę jakość tekstur w ustawieniach karty graficznej to mam podobny efekt ;d
Wieczny puber.
Shirayo
 
Posty: 339
Dołączył(a): 7 sierpnia 2011, o 07:40

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Art » 5 lutego 2012, o 20:32

Widzę że Mariano do tego doszedł. Jak to czytam to własnie se przypomniałem że kombinowałem z rivatunerem jak robiłem taką grafę.
Ah stare dobre czasy. ;p

Obrazek

No i z prywatnych bibliotek the 1st one :p
http://www.youtube.com/watch?v=x-XX4aIykVo
Avatar użytkownika
Art
Darczyńca
 
Posty: 647
Dołączył(a): 1 stycznia 2008, o 13:03
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Xantraz » 5 lutego 2012, o 20:51

Art napisał(a): Jak to czytam to własnie se przypomniałem że kombinowałem z rivatunerem jak robiłem taką grafę.

Nie tylko ty :D Dziwię się, że tak późno ludzie to 'spopularyzowali'.
Avatar użytkownika
Xantraz
Darczyńca
 
Posty: 1648
Dołączył(a): 26 grudnia 2008, o 23:08

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Kamikaze007 » 5 lutego 2012, o 21:40

Tekst na screenie ARTa hahaha.
Wracając do tematu, później oblukam wygląda dobrze i może skończy się ten spam graficzny.
Kamikaze007
 
Posty: 90
Dołączył(a): 8 lutego 2008, o 20:59

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez hINDUs » 5 lutego 2012, o 22:10

nie ma to jak TF2 na Commodere64
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Mariano » 5 lutego 2012, o 23:28

Art napisał(a):Widzę że Mariano do tego doszedł. Jak to czytam to własnie se przypomniałem że kombinowałem z rivatunerem jak robiłem taką grafę.

Przypomniałem sobie jak kiedyś grałeś na takich ustawieniach, ale wydawało mi się, że na jakimś filmiku zrobiłeś z grafiki jeszcze większe gówno. Tylko nie wiem czy się go nie pozbyłeś razem z cfg, a przydało by się zerknąć. :(
Avatar użytkownika
Mariano
Darczyńca
 
Posty: 1635
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, o 19:19
Lokalizacja: Silesia

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Bit » 6 lutego 2012, o 00:42

Zajebista sprawa z tym nvidia inspector bardzo przydatne.
Bit
Książe Sucharów
 
Posty: 112
Dołączył(a): 10 maja 2008, o 19:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Art » 6 lutego 2012, o 02:09

Mariano napisał(a):
Art napisał(a):Widzę że Mariano do tego doszedł. Jak to czytam to własnie se przypomniałem że kombinowałem z rivatunerem jak robiłem taką grafę.

Przypomniałem sobie jak kiedyś grałeś na takich ustawieniach, ale wydawało mi się, że na jakimś filmiku zrobiłeś z grafiki jeszcze większe gówno. Tylko nie wiem czy się go nie pozbyłeś razem z cfg, a przydało by się zerknąć. :(


http://www.youtube.com/watch?v=O9DGnHim_78
Większego gówna już chyba nie dało się zrobić. ;p

PS. Musi to być naprawdę stare jak żar jeszcze na ffa grał :P
Avatar użytkownika
Art
Darczyńca
 
Posty: 647
Dołączył(a): 1 stycznia 2008, o 13:03
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez OlafK » 6 lutego 2012, o 02:22

Szczyt możliwości mojego lekko zupgrade'owanego kompa z 2004 roku na przełomie 2009 i 2010 roku. Dzisiaj TF2 chyba by w ogóle na nim nie odpalił :twisted:
(sam komputer chyba z resztą też nie :D)
(przepraszam, że przez scoreboard mało co widać, ale w czasie się nie cofnę, a innych screenów nie mam)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
OlafK
 
Posty: 225
Dołączył(a): 14 sierpnia 2009, o 14:01
Lokalizacja: Zabrze

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Wilku » 6 lutego 2012, o 02:56

DOBRA DOBRA CHCIALES SIE POCHWALIC PUNKTAMI ]:-i ~~
adriano66 napisał(a):masz czapki, to widzisz, nie masz to co cię to obchodzi

Mikki91 napisał(a):Jest najlepszy bo najwiecej graja i trenuja ale to nie oznacza ze nie ma lepszych
Avatar użytkownika
Wilku
 
Posty: 411
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, o 23:32

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Art » 6 lutego 2012, o 04:47

47/40 na ffa, lubię to! ;p
Avatar użytkownika
Art
Darczyńca
 
Posty: 647
Dołączył(a): 1 stycznia 2008, o 13:03
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez Xantraz » 6 lutego 2012, o 16:11

Art napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=O9DGnHim_78
Większego gówna już chyba nie dało się zrobić. ;p

Babajaga!
Avatar użytkownika
Xantraz
Darczyńca
 
Posty: 1648
Dołączył(a): 26 grudnia 2008, o 23:08

Re: Upraszczanie grafiki na wzór Quake’a

Postprzez ChOmIczq » 9 lutego 2012, o 15:25

Niefajno wyglądają czapeczki wtedy ;p
ChOmIczq
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11 października 2011, o 15:25

Następna strona

Powrót do Poradniki do Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron