Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Mam njusa!

Wiadomości oraz komentarze ze strony głównej.

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez GarretReza » 24 kwietnia 2013, o 21:40

Omg, jak mu ta myszka chodzi, nie ogarniam tego.
Avatar użytkownika
GarretReza
 
Posty: 761
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez Mariano » 24 kwietnia 2013, o 23:24

kikulec napisał(a):był też "ukryty" update pozwalający na granie na serwerach non-steampipe ludziom którzy korzystają z jego bety

Valve wysłało maila do subskrybentów o tej opcjonalnej aktualizacji dla serwerów dedykowanych i z jest ona całkowicie jawna - nikt nic nie ukrywał.
Avatar użytkownika
Mariano
Darczyńca
 
Posty: 1635
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, o 19:19
Lokalizacja: Silesia

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez kikulec » 25 kwietnia 2013, o 00:05

Mariano napisał(a):Valve wysłało maila do subskrybentów o tej opcjonalnej aktualizacji dla serwerów dedykowanych i z jest ona całkowicie jawna - nikt nic nie ukrywał.


Tak, wiem, masz rację, chodziło mi o to, że na oficjalnej stronie nic o update nie pisali, dlatego wrzuciłem słowo "ukryty" w cudzysłów.
kikulec
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15 kwietnia 2012, o 12:29

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez Mariano » 25 kwietnia 2013, o 00:32

Oficjalna strona nigdy nie informuje o aktualizacjach dotyczących wyłącznie serwerów. :)
Avatar użytkownika
Mariano
Darczyńca
 
Posty: 1635
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, o 19:19
Lokalizacja: Silesia

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez adriano66 » 25 kwietnia 2013, o 16:46

Mógłby to ktoś pozbierać do kupy bo ja nie bardzo mam czas? :)
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez trawa » 25 kwietnia 2013, o 17:05

adriano66 napisał(a):Mógłby to ktoś pozbierać do kupy bo ja nie bardzo mam czas? :)

Nie ja, ale z miłą chęcią coś dorzucę od siebie :)

Aktualizacja z 23 Kwi 2013
  • Dodano nową opcję filtrowania elementów pobieranych z serwera - "Pobieraj tylko pliki map" ("Only allow map files").
  • Naprawiono wywalanie się gry powodowane systemem materiałów.
  • Naprawiono użycie nieprawidłowych materiałów drużyny na rękach, gdy używana była Diamentowa/Karbonowa broń Robobójcy (Diamond/Carbonado Botkiller).
  • Naprawiono regresje fizyki, gdzie niektóre elementy poruszały się dalej niż powinny.
  • Ulepszono wydajność i stabilność gry w wersji na Linuksa.
  • Usunięto ograniczenie zasięgu z viewmodel_fov_demo
  • Zaktualizowano Ap-Sap. Można teraz na nim użyć zestawu do pakowania oraz zmieniać nazwę i opis.
Myśl rodzi herezję. Herezja wymaga odkupienia.
Nie lękam się zła, bowiem jestem uosobieniem lęku.
Avatar użytkownika
trawa
Ordo Malleus
 
Posty: 719
Dołączył(a): 3 października 2007, o 16:37
Lokalizacja: City 71

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez Mariano » 25 kwietnia 2013, o 18:53

Przy okazji zablokowali (być może tylko utrudnili dostęp) możliwość zmiany fov_desired za pomocą serwerowych pluginów, chyba mają jakiś uraz skoro robią takie rzeczy celowo...
Avatar użytkownika
Mariano
Darczyńca
 
Posty: 1635
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, o 19:19
Lokalizacja: Silesia

Podsumowanie sezonu 4 ETF2L Highlander'a

Postprzez supra » 14 maja 2013, o 10:57

Witam, chciałem podsumować 4 sezon Highlandera ETF2L sponsorowanego przez BlackOut Gaming wśród polskich drużyn.



Na początek pare liczb. W tym sezonie udział wzięły 192 drużyny (11 polskich), w tym 35 (w tym 3 polskie) wycofały się z rozgrywek. Drużyną, która grała najwyżej spośród polskich był Max-Play Highlander Team, grał w Division 1.
Wszystkie polskie drużyny, które brały udział w tym sezonie to:
Max-Play Highlander Team (Division 1), który zajął w tabeli 5-te miejsce oraz spada do Division 2,
Padre Kamil (Division 4A), który zajął w tabeli 1-sze miejsce oraz podnosi się do Division 3,
House Full of Funk (Division 4D), który zajął w tabeli 1-sze miejsce i także podnosi się do Division 3,
SkillPoint HL (Division 4D), który zajął w tabeli 4-te miejsce, nie zmienia pozycji,
Яoyal Branch (Division 5B), który zajął w tabeli 2-gie miejsce, nie zmienia pozycji,
jadOM Świnie (Division 5B), który wycofał się z rozgrywek w trakcie,
Thrill Skill (Division 6G), który zajął w tabeli 2-gie miejsce, nie zmienia pozycji,
Vaizādo (Divison 6H), który zajął w tabeli 5-te miejsce, nie zmienia pozycji,
Banda Informatyków (Division 6H), który wycofał się z rozgrywek w trakcie,
O\'rly (Division 6M), który zajął w tabeli 3-cie miejsce, nie zmienia pozycji,
Cweloza Ludzi Z Marsjan (Division 6M), który wycofał się z rozgrywek w trakcie.

Poniżej znajdują się wyniki i moja „krótka” opinia nt. drużyn. Nie będę opisywać teamów, które zdropiły ani teamów, które nie mają polskiej flagi. Jesteście Polakami, przyznawajcie się do tego! Dodatkowo zebrałem opinie liderów, by nie było większych problemów. Nie będę opisywać, jakich.


Zaczniemy od Max-Play Highlander Team. Team w Division 1 w tym sezonie niestety przegrał wszystko do 0. Niestety to team, który miał najgorszy sezon wśród wszystkich teamów. Myślę, że to jest spowodowane dużymi zmianami w rosterze. W tej chwili MPHT spada do Division 2. A teraz wypowiedź przedstawiciela teamu:
Daerados napisał(a):Jako zastępca lidera powiem tak, że czwarty sezon ETF2L miał trochę wyzwania dla nas. Spotkaliśmy się z taka sytuacją, której nie mieliśmy od bardzo dawna. Co to za sytuacja? Głównie skład. Stabilizacja teamu po trzecim sezonie trochę uległa zmianie. Niektóre osoby naszego stałego i zgranego składu odeszły z prywatnych powodów, a niektórzy chcieli zrobić przerwę. Szanujemy to, grali z nami bardzo długo i zrobili duży wkład do teamu. Sezon nadchodził, nie stojąc w miejscu zaproponowaliśmy nowym graczom spróbować swoich sił u nas, trialowali chętne osoby. Wykazały się i rozszerzyły swoje doświadczenie, grając u nas. Ale jak wiadomo, jedne z głównych umiejętności teamu to zgranie i komunikacja. Czasu było mało, trzeba było improwizować… Nie patrząc na to, team poradził całkiem dobrze! Nie jestem zaniepokojony naszymi wynikami, mogło być dużo gorzej. Jasne że to nie taki sukces jaki był w ostatnim sezonie, ale zawsze wyciągaliśmy wnioski z naszego doświadczenia i ten sezon nie będzie wyjątkiem :)





Padre Kamil (Division 4A): Wg statystyk, team zajął pierwsze miejsce oraz idzie teraz do Division 3. Tutaj ekipa szczerze mówiąc rośnie w siłe, z mojego punktu widzenia jest nawet pretendentem na najlepszy klan HL w Polsce. A teraz krótki komentarz lidera:
Kostek napisał(a):Myślę, że jak na zespół złożony z osób, które głównie skupiają się na grze 6v6 poszło nam całkiem dobrze. Jeden mecz przeszkodził nam w zakończeniu sezonu z czystym kontem. Jak się okazało byliśmy gorzej przygotowani do gry na Gravel Pit niż nasi przeciwnicy, z którymi jak sądzę nie powinniśmy mieć większych problemów na innej mapie. Z umiarkowaną niecierpliwością czekamy na kolejny sezon.





House Full of Funk (Division 4D):
Szczerze mówiąc, nie wiem jak jest naprawdę z tym, czy oni nie grali żadnego pcw HL, widać, że ich głównym celem jest 6v6, ale...to była drużyna, która zagrała najlepszy sezon wśród polskich drużyn HL. Wygrała wszystkie mecze, do których doszło.
Bonkers napisał(a):Graliśmy HL 4fun. Nie graliśmy żadnego pcw, nie wiedzieliśmy, jak grać, bo nie gadaliśmy o mapach ani nic. Nikogo nie obchodziło, czy wygrywamy. Tyle.





SkillPoint HL (Division 4D):
Dosyć słaby sezon. Według statystyk drużyna wygrała tylko jeden mecz, który potem został anulowany z powodu wycofania się drużyny z rozgrywek. Po prostu zabrakło im w tym sezonie szczęścia.
r_a_k napisał(a):Dla nas sezon mało udany - team się trochę rozsypał i większość meczy graliśmy uzupełniając skład emerytami/subami. Chociaż całkiem przyjemnie było, nawet w takim osłabionym ustawieniu, pograć z HFoF.




Яoyal Branch (Division 5B),
Według statystyk mój team zajął drugie miejsce w tabeli, przegraliśmy tylko ten mecz, w dogrywce. Oto moja opinia:

Pierwszy sezon dla większości z nas (w tym mnie). Moim zdaniem udany, bo wiele osób z nas nabrało doświadczenia. Mieliśmy w teamie 2 teamy, z którymi był problem. Mianowicie Virtual Λlliance zaczęło pierwszą mapkę (gully) w 7-miu, na drugiej mapie zaś nie przeładowałem cfg i dało się podglądać przeciwników z deathcam. Dzięki temu musieliśmy powtórzyć lakeside, gdzie na powtórzenie z VΛ przyszedły 2 osoby i we 2 próbowali wyłudzić defa, bo nie daliśmy w 9 ready. Highnine dostało defa za spóźnienie się na mecz. Nie ma, co rozpoczynać meczu w 6, następnie 2-3 tygodnie później dostali wszędzie defy za cheatera. Najciekawszy mecz był z Crusaders, lecz i w nim popełniłem błąd. W trakcie rundy nagle cały ich team miał pingi >200, gdzie my mieliśmy normalne…i przerwałem rundę, gdzie mieliśmy dobry czas. Możliwe, że gdyby nie to, to byśmy wygrali div5. Ogólnie jestem dumny z postępu moich kolegów, teraz będziemy chcieli grać w div4. Ale się nie udało, najwyżej innym razem.




Thrill Skill (Division 6G):
Statystycznie średni sezon w wykonaniu tej drużyny. Wg statystyk, wygrali dwa mecze [1] [2], jeden zremisowali i jeden przegrali. Wydaje mi się, że oni są na poziomie Division 5 mid, a ta przegrana to była przypadkiem. Teraz wypowiedź lidera:
Lothar napisał(a):Sezon czwarty dla naszej drużyny był jak najbardziej udany, poza drobnymi wpadkami. 3 z 5 meczy zostały przestawiane przez przeciwników co im nie pomogło w ucieczce przed przeznaczeniem, poza tylko 1 oponentem. Na przyszły sezon planujemy grać w div4.







Vaizādo (Divison 6H):
Statystycznie tak samo wypada, jak SkillPoint HL, lecz o 1 pozycje niżej w tabeli. Drużyna wygrała tylko ten mecz, który potem został anulowany z powodu wycofania się przeciwnika z rozgrywek. Z mojego punktu widzenia teamowi brakuje doświadczenia w zorganizowanym TF2. Grałem przeciwko nim mecz, i osobiście uważam, że team ma potencjał, ale brakuje mu doświadczenia, robią liczne błędy podczas rozgrywki. Za mało teamwork'u. Faktem jest także to, że ten team debiutował. Wypowie się teraz lider, Ichigo:
Ichigo napisał(a):Sezon nie był najlepszy, ale był to nasz debiut i pokazał nam nasze błędy nad którymi na pewno będziemy pracować. ;)
Co do przyszłych planów to mamy zamiar wystartować w 5div na etf2l, a teraz idziemy do UGC, więc na pewno nie zrezygnujemy. Pytałeś się o szczególne sytuacje w grupie. Sprawa wyglądała tak, że dostaliśmy teamy z Platinum UGC (Rambase.ro) i Silver UGC (playmate), czyli w żadnym wypadku nie poziom 6div. O ile w wypadku playmate'a na początku szło dosyć dobrze, to Rambase poprostu nas zgnietli.





O\'rly (Division 6M):
Kolejny debiutant wśród polskich teamów. Wg statystyk drużyna zajmuje 3 pozycje, wygrała 3 mecze (w tym dwa walkovery), oraz przegrała dwa mecze. W tym przypadku jest podobnie, jak wyżej, tylko że ten team ma znacznie większy potencjał ^^
Poniżej komentarz lidera, chyba najdłuższy ze wszystkich:
Avaray napisał(a):Team O'rly powstał bardzo spontanicznie po obejrzeniu filmiku "Krzysztof z zespołu Orły".
Trzon stworzyły osoby, które praktycznie na codzień przesiadują ze sobą na mumble, są aktywne i chętne do gry.
Niektórzy z nas mieli już wcześniej styczność z grą ligową. Jednak dla dużej części naszych graczy Highlander był czymś nowym.
Od momentu założenia Teamu do rozegrania pierwszego oficjalnego meczu staraliśmy się zabić nawyki z FFA.
Niestety, zwykle na treningach pojawiało się kilka stałych osób, a reszta była dobierana z subów. Podobnie sytuacja wyglądała na oficjalach.
Nie mieliśmy w ogóle stałego inżyniera. Grał po prostu kto mógł.
Zakładaliśmy, że mamy przeciwników ułożonych od najsłabszych do najmocniejszych (pomijająć team Cweloza ludzi z marsjan, o którym póxniej opowiem).
Pierwsi przeciwnicy (Welfare Unusuals) na Gravelpicie okazali się jednak nieco lepsi od nas. Mieli lepsze zgranie, komunikację i skilla.
Po zagraniu ABBA był remis. Tak więc trzeba było zagrać dogrywkę w której przeciwnicy doskonale wiedzieli jak będziemy grać, gdyż ciągle mieliśmy tą samą taktykę.
Przegraliśmy dogrywkę kończąc mecz wynikiem 2:4.
Na pewno spowodowane było to po części tym, że dwie osoby zamieniły się klasami - Demo wskoczył na enga, a demo wziął ktoś kto nie miał grać w tym meczu.
Drugim teamem z którym mieliśmy zagrać była "Cweloza ludzi z marsjan".
Po składzie teamu wiedzieliśmy czego możemy się spodziewać. Podchodziliśmy do tego na luzie i byliśmy pewni wygranej.
Wraz z drugim Leaderem (Szukiełem) staraliśmy się skontaktować z liderem cwelozy przez około tydzień i ostatecznie nam się to nie udało.
Udało nam się nawiązać kontakt z kimś innym z teamu, który to poinformował lidera, że ktoś go dodał do znajomych na Steam.
Próbowaliśmy ustalić przełożenie terminu. Jednak jedyną odpowiedzią jaką otrzymałem było "niedziela nam pasuje".
Mecz defaultowo został ustawiony na godzinę 20:00. Przez większość dnia nikt od nich nich nie był dostępny.
Dopiero koło 18-19 godziny zaczęli się pojawiać od nich ludzie na Steam.
Od 19:15 czekaliśmy aż ktoś z nich wejdzie na serwer. O godz. 20:00 okazało sie, że oni nawet nie wiedzą, że mają grać w tej chwili mecz.
Powiedzieliśmy, że chętnie zagramy i nawet możemy poczekać trochę dłużej niż regulaminowe 15 minut.
Zbierali się bardzo długo, aż część od nas stwierdziła że nie będą mieć tyle czasu by zagrać dwie mapy i postanowiliśmy zgarnąć defaulta.
Gdy im to powiedzieliśmy zaczęli nas bluzgać na czacie jak typowe polaczki w internecie. Trudno. Chcielismy dobrze, ale to nie nasza wina.
Trzecim teamem był Skillas.lt HL z któym wygraliśmy bez problemu dwa razy na Badwaterze. Poszło nam bardzo ładnie porównując grę do pierwszego meczu na Gravelpicie.
Zależało nam na punktach. Zgodziliśmy się na czterech merców.
Jakoś dwa tygodnie później okazało się, że team odpadł, gdyż dostał ostrzeżenia (w tym jedno właśnie za tych czterech merców). Czyli drugi default win.
Dodam, że w tym meczu nikt nie zrobił screena statusu. Na szczęście po wyrzuceniu teamu z dalszej gry cofnięto ostrzeżenie. Jednak mielismy nauczkę na przyszłość by włączać prec_screens.
Mecz z Ducktape na Gullywashu i Lakeside poszedł nam ładnie. Okazało się, że team jest słabszy od naszego i nasz brak przygotowania do tych map nie robił wielkiej różnicy.
Ostatni mecz z We can't push last przegraliśmy. Wiedzieliśmy od początku, że są mocni i przegrana wcale nas nie zdziwiła.
Tak więc w tym sezonie nie napunktowaliśmy za dużo.
Wniosków troszkę wyciągneliśmy. Zbyt mało MGE/DM. Brak stałego maincallera. Brak inżyniera. Za duzo nawyków z FFA. Zbyt mało no-lajfów, którzy mieliby zawsze czas na treningi/grę.
Niestety, ciężko jest złożyć team z dziewięciu osób, które zawsze będą dostępne.
Jak na razie szykujemy się do sezonu w Wireplayu oraz założyliśmy team szóstkowy (gdyż o wiele łatwiej o ludzi) tak bardziej dla samego pogrania, na pewnio nie w 100% na poważnie.




To tyle. Życzę wszystkim teamom powodzenia w dalszych rozgrywkach.


//Proszę Morsa/Alexa o wrzucenie tego na główną, dodatkowo w przypadku błędów prosiłbym je poprawić. Jeśli nie ma problemu, proszę usunąć tą końcówkę.
supra
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 08:25
Lokalizacja: cp_degrootkeep

Aktualizacja z 14.05.2013

Postprzez trawa » 15 maja 2013, o 09:30

Aktualizacja z 14.05.2013:
  • Dodano brakujące materiały dla medali UGC.
  • Dodano komendy serwera pozwalające badać użycie sieci oraz procesora:
    • sv_netspike
    • sv_netspike_sendtime_ms
    • sv_netspike_output

Zmiany, które nie zostały uwzględnione we wczorajszej liście zmian:
  • Dodano awatar gracza do menu głosowania za wyrzuceniem.
  • Dodano parametr startowy -insert_search_path
  • Naprawiono odbite pociski z Wyżymaczki krów 5000 (Cow Mangler 5000), które zadawały obrażenia krytyczne zamiast mini-krytycznych, tak jak odbite pociski z innych rodzajów broni.
Myśl rodzi herezję. Herezja wymaga odkupienia.
Nie lękam się zła, bowiem jestem uosobieniem lęku.
Avatar użytkownika
trawa
Ordo Malleus
 
Posty: 719
Dołączył(a): 3 października 2007, o 16:37
Lokalizacja: City 71

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez Furrygineer » 22 maja 2013, o 23:34

W sierpniu gra Skullgirls zostanie wydana na PC i będzie dostępna na Steam. Już są do niej robione promocyjne itemki do TF2. Na oficjalnym kanale YT pojawiły się filmy:
Ukryty tekst:

Co o tym sądzicie? Jak dla mnie gra jak i czapki rewelacja, już nie mogę się doczekać :D

Mister Freeman a.k.a Firma(n)

Avatar użytkownika
Furrygineer
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 20:28
Lokalizacja: Małopolska

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez wonderT » 23 maja 2013, o 17:12

Furrygineer napisał(a):W sierpniu gra Skullgirls zostanie wydana na PC i będzie dostępna na Steam. Już są do niej robione promocyjne itemki do TF2. Na oficjalnym kanale YT pojawiły się filmy:
Ukryty tekst:

Co o tym sądzicie? Jak dla mnie gra jak i czapki rewelacja, już nie mogę się doczekać :D


Obrzydliwe
Avatar użytkownika
wonderT
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2011, o 13:03

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez thaZu » 28 maja 2013, o 19:01

http://www.playigl.com/home

Może coś z tego wypali. Zobaczy się.
Obrazek
Avatar użytkownika
thaZu
Administracja Pickupów
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 19:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez Hajdzik » 4 czerwca 2013, o 14:15

Szykuje się mala rewolucja, Valve chce wprowadzić competetive lobby do gry:
http://teamfortress.tv/forum/thread/895 ... mp-lobbies
Avatar użytkownika
Hajdzik
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30 listopada 2012, o 09:26

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez GarretReza » 4 czerwca 2013, o 17:38

Jeśli będzie to równie praktyczne co w CS:Go to jestem za.
Avatar użytkownika
GarretReza
 
Posty: 761
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zaproponuj newsa

Postprzez majan_pl » 5 czerwca 2013, o 13:01

Hajdzik napisał(a):Szykuje się mala rewolucja, Valve chce wprowadzić competetive lobby do gry:
http://teamfortress.tv/forum/thread/895 ... mp-lobbies

To też trochę o tym: http://www.youtube.com/watch?v=R-lWvsdynJc
Avatar użytkownika
majan_pl
Moderator
 
Posty: 871
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, o 17:04

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do TF2.com.pl - Wiadomości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron