Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Aktualizacja TF2 - 18 VII 2014

Wiadomości oraz komentarze ze strony głównej.

Aktualizacja TF2 - 18 VII 2014

Postprzez adriano66 » 18 lipca 2014, o 20:50

update icon Do gry dodano sporo poprawek do testowanych, wprowadzonych kilka dni temu beta map, dość sporo się zmieniło, więc, jeżeli pierwsza wersja wam się nie spodobała, może czas zapoznać się z mapami raz jeszcze.

Lista zmian poniżej.

  • Naprawiono crash klienta związany z efektami cząsteczkowymi
  • Naprawiono menu quickplay - zapamiętuje teraz ustawienia zaawansowane po użyciu opcji gry na beta mapach.
  • Naprawiono Festive Sapper - nie posiadał skórki dla drużyny BLU
  • Dodano nowe tło muzyczne do menu gry z filmu Expiration Date
  • Dodano nowy styl ze słuchawkami do Greased Lightning.
  • Zaktualizowano animację Conga - dźwięk jest teraz odgrywany po stronie klienta zamiast jak wcześniej po stronie serwera
  • Zaktualizowano kilka materiałów w celu naprawy błędów powodowanych przez  mat_picmip
  • Zaktualizowano tłumaczenia

  • Zaktualizowano pl_cactuscanyon
    • Przeprojektowano pierwszą część drugiego etapu. BLU pcha teraz wózek pod pierwszą górkę.
    • Usunięto śmiertelny dół w pierwszym budynku w pierwszym etapie
    • Zwiększono ilość amunicji w drugim etapie
    • Naprawiono możliwość budowania w spawnie RED w drugim etapie
  • Zaktualizowano rd_asteroid
    • Zmiany trybu gry
      • Rdzenie i reaktory dodają punkty do wyniku drużyny
      • Zmniejszono tempo z jakim punkty są wykradane z 15 na sekundę do 10 na sekundę.
      • Roboty leczą się teraz 5HP/s, gdy znajdują się obok gracza z drużyny
      • Przebudowano HUD
        • Odwrócono układ, by lepiej reprezentował mapę
        • Dodano paski postępu reprezentujące wyniki każdej z drużyn
        • Teoretyczne zyski ze skradzionych reaktorów są teraz uwidaczniane na paskach postępu
        • Ikona złodzieja porusza się teraz po tablicy wyników w zależności od położenia na mapie gracza kradnącego punkty
        • Zaktualizowano ikonę złodzieja, by ukazywała kolory drużyny, do której należy złodziej i rdzenia, który został skradziony
      • Dodano nowe komunikaty wyjaśniające dlaczego dana drużyna wygrała
      • Zmieniono dźwięk oznajmiający kradzież punktów
      • Dodano lepsze obszary kolizji do modeli robotów
      • Poprawiono wygląd robotów, by bardziej różniły się od wersji zuberowanej
      • Działka strażnicze nie strzelają już do zuberowanych robotów
    • Poprawki do mapy
      • Rozkład mapy został zmieniony, by poprawić widoczność graczy z drużyny
      • Usunięto teleport ze spawna
      • Zmniejszono mapę usuwając podziemną część oraz lobby przy wyjściu z bazy
      • Dodano ścieżki po obu stronach mostu na środku mapy
      • Poszerzono most na środku mapy
      • Usunięto drzwi blokujące dostęp do obszarów z robotami B i C, gdy roboty z poprzedniej fazy nie zostały zniszczone
      • Przemieszczono Roboty:
        • Roboty A jeżdżą po moście nad wodą
        • Roboty B jeżdżą na dole przed spawnem
        • Roboty C jeżdżą na górze, na kładce prostopadłej do mostu z robotami A
      • Dodano przeszkody blokujące pole widzenia w pomieszczeniu z wodą, by zapewnić lepszą ochronę podczas walki
      • Zredukowano czas potrzebny na przebycie podwodnej flanki pod mostem z robotami A
      • Dodano zejście do wody od strony głównego wejścia do bazy
      • Zwiększono rozmiar szyby nieopodal robotów C, by zwiększyć osłonę przed działkami strażniczymi
      • Zwiększono szerokość korytarzy wewnątrz bazy
      • Przebudowano szyby wentylacyjne prowadzące do reaktora, nie trzeba już używać crounch jumpa, by z nich wyjść
      • Przesunięto lewe wyjście ze spawna do przodu, by zmniejszyć możliwość spawn campingu
      • Dodano szafkę regenerującą życie i amunicję z prawej strony spawnu
      • Zmieniono rozmieszczenia apteczek i amunicji na mapie
      • Kolizje ze schodami zmieniono na rampy
      • Skrócono czas przygotowania do gry z 60 do 40 sekund
      • Skrócono czas powrotu reaktora z 90 do 60 sekund
      • Naprawiono lukę pozwalającą przeżyć po wpadnięciu do śmiertelnego dołu (ktoś ma ładniejsze określenie na death pit?)
Ostatnio edytowano 18 lipca 2014, o 20:53 przez adriano66, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Edytuj
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6517
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Powrót do TF2.com.pl - Wiadomości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron