Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Love and War: Expiration Date

Wiadomości oraz komentarze ze strony głównej.

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez adriano66 » 23 czerwca 2014, o 00:11

Pewnie jechał do bazy :D

jeszcze ciekawostka nt. shorta
17 June 2014
21:47 - CobaltGemini : The short was originally going to be an episode for an Adult Swim TF2 series. The 15 min. short was going to be episode 2
21:47 - CobaltGemini : but Valve could not meet Cartoon Network's demanding schedule so they opted to release it as a short.



also
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez galapagos » 24 czerwca 2014, o 00:30

Panowie a jak to jest z tauntami typu Conga, jak je zdobyć?

Jest szansa, że wydropią czy dostępne tylko w sklepie? :(
galapagos
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, o 19:49

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez rakSP » 24 czerwca 2014, o 01:36

galapagos napisał(a):Panowie a jak to jest z tauntami typu Conga, jak je zdobyć?

Jest szansa, że wydropią czy dostępne tylko w sklepie? :(


Jest specjalna skrzynka (Audition Reel, nie wiem jaki jest odpowiednik po polsku), którą się otwiera zwykłym, podstawowym kluczem. W niej są tylko i wyłącznie nowe taunty - jeśli kogoś to kręci to mogą się też trafić w wersji unusual.
Avatar użytkownika
rakSP
 
Posty: 107
Dołączył(a): 25 lutego 2012, o 18:50

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez adriano66 » 24 czerwca 2014, o 07:38

http://www.teamfortress.com/post.php?id=13720
Reverted the recent stickybomb damage ramp up change. We will continue to evaluate the use of stickybomb air detonations and potential changes to that mechanic


oh, wow :]
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Wuochacz » 24 czerwca 2014, o 11:54

Dobra informacja chociaż jak dla mnie ten update średnio udany.
Avatar użytkownika
Wuochacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 15 grudnia 2013, o 20:25

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Grab » 24 czerwca 2014, o 15:03

Wyśmienity był ten ból o demo. Ja sobie spokojnie czekałem aż Volvo go przywróci. To było pewne...

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Mariano » 24 czerwca 2014, o 16:37

Gdyby nie było bólu dupy, to by nie przywrócili, ktoś musi robić hałas, żeby się opamiętali.
Avatar użytkownika
Mariano
Darczyńca
 
Posty: 1635
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, o 19:19
Lokalizacja: Silesia

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez hINDUs » 24 czerwca 2014, o 18:09

adriano66 napisał(a):http://www.teamfortress.com/post.php?id=13720
Reverted the recent stickybomb damage ramp up change. We will continue to evaluate the use of stickybomb air detonations and potential changes to that mechanic


oh, wow :]

tjaaaaaa, szykujcie dupska na następną spinę ;D
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez adriano66 » 24 czerwca 2014, o 20:02

"Nerf"? Spoko, choć nie uważam żeby tam był aż taki duży problem z demo, żeby nagle po 7 latach zmieniać ludziom sposób w jaki mają grać w grę. Niech sobie to zmienią jak pubsterzy im płaczą, że nie potrafią strzelać, ale bez przesady, w jakiś ludzki sposób. Zmniejszą obrażenia, ilość pocisków, czas przeładowania, a nie dodają jakąś kolejną warstwę abstrakcji w postaci niewidzialnego timera wpływającego na ilość obrażeń.
Jak zniszczą demo, to powitajcie sentry fortress. Zresztą do tej pory jak na serwerze są same warzywka to żaden nie będzie potrafił nawet wyjść z respa jak na zewnątrz stoi drużyna przeciwna bo nie słyszeli o możliwości używania uberów, a działko za rogiem to forteca nie do zdobycia :]
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Grab » 24 czerwca 2014, o 22:00

Mariano napisał(a):Gdyby nie było bólu dupy, to by nie przywrócili, ktoś musi robić hałas, żeby się opamiętali.

Myślę że 40-stronicowy temat na etf2l'u albo jakieś maile ze strony chociażby extv miały sens, a nie "RIP demo" w nickach, dziwaczne grupy, spam na czacie i kij wie co jeszcze. Na lobby były nawet teksty typu "jak chcesz grać demo to idź na highlandera".
adriano66 napisał(a):"Nerf"? Spoko, choć nie uważam żeby tam był aż taki duży problem z demo, żeby nagle po 7 latach zmieniać ludziom sposób w jaki mają grać w grę. Niech sobie to zmienią jak pubsterzy im płaczą, że nie potrafią strzelać, ale bez przesady, w jakiś ludzki sposób. Zmniejszą obrażenia, ilość pocisków, czas przeładowania, a nie dodają jakąś kolejną warstwę abstrakcji w postaci niewidzialnego timera wpływającego na ilość obrażeń.
Jak zniszczą demo, to powitajcie sentry fortress. Zresztą do tej pory jak na serwerze są same warzywka to żaden nie będzie potrafił nawet wyjść z respa jak na zewnątrz stoi drużyna przeciwna bo nie słyszeli o możliwości używania uberów, a działko za rogiem to forteca nie do zdobycia :]

Valve na własne życzenie zrobiło z tej gry to "coś". TF2 ma taki zajebisty potencjał. Po TFie już żaden taki FPS nie powstał. Parę osób w Valve uważa, że walenie czapkami na lewo i prawo jest lepsze niż optymalizacja, bugfixy, bugi w mapach. Zamiast czegoś ciekawego lepiej dać idiotyczne taunty dla 90% graczy - gimbów :roll:. Będzie tylko gorzej. Zobaczymy co tam z kosmosem wymyślili. Pewnie będzie taunt że będzie można latać. Oczywiście reszta teamu będzie mogła się dołączyć. Co do balansu to demo był ok. Jest za to problem z niektórymi itemami.
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez hINDUs » 24 czerwca 2014, o 22:12

mapki (w miarę) szybko łatają, pokaż mi jakiś duży exploit w mapce valve niezałatany
heh, optymalizacja... jak ostatnio zobaczyłem jak mi tf2 zjada prawie 2gb ramu to już zwątpiłem
bugfixy... co 2-3 mapki mam "cant load lump ##" nie wspominając już o kraszach z dupy... heh, a pamiętam czasy gdy się siadało do tf2 na 8h :), teraz jak godzinę ugram to jest dobrze
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Koki1oki » 26 czerwca 2014, o 10:53

Demo nadal zbugowany - typek wykorzystuje bug z overhealem i nie idzie go zabić. Dostaje więcej hp niż obrażeń od soldów, pyro i heavych razem wziętych w nawiasie do kwadratu. Nadal nie poprawili tego buga. Specjalny marketingowy chwyt. Na jednym serwerze na którym grałem Demo został już zablokowany. Ktoś miał rację - tylko kiedy Volvo wypuści fixa by dało się grać?
Avatar użytkownika
Koki1oki
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6 lipca 2011, o 16:58
Lokalizacja: Dubai

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez adriano66 » 26 czerwca 2014, o 11:33

Ten bug viewtopic.php?f=44&t=10235&start=15#p106638
Wystarczy im zablokować tę nową tarczę
Coś słabo błąd zgłaszali skoro już sticky naprawili, a to sobie nadal istnieje.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez GaroK » 28 czerwca 2014, o 14:33

Szkoda że tylko pierwszy dzień był taki gut, dalej to już tylko fixy, pierdółki małe na mapach itp.
GaroK
 
Posty: 37
Dołączył(a): 9 maja 2014, o 06:24

Re: Love and War: Expiration Date

Postprzez Velture » 28 czerwca 2014, o 20:42

GaroK napisał(a):Szkoda że tylko pierwszy dzień był taki gut, dalej to już tylko fixy, pierdółki małe na mapach itp.

Em... a czego się spodziewałeś? Każdy 'większy' update to 1 dzień zwykle i potem 2tyg bugfixów.
Nie odpowiadam na pytanie o tf2 na PW, GG, STEAM itp. Chcesz pomocy? Pisz posty na forum. Może kiedyś komuś pomogą.
Avatar użytkownika
Velture
 
Posty: 1772
Dołączył(a): 13 października 2010, o 02:38

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do TF2.com.pl - Wiadomości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron