Strona 1 z 1

Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

PostNapisane: 17 czerwca 2014, o 19:13
przez Furrygineer

PlotyZbliża się naprawdę duży update do Team Fortress 2. Już od dawna można było spodziewać się jego nadejścia – Valve pokazywało nam wskazówki (w postaci chleba) w najróżniejszych updateach.

Można także wywnioskować to z wypowiedzi Gabe'a, który kiedyś wspomniał coś o 15-minutowym filmiku. Pierwsza wzmianka pojawiła się w Lecture Valley. To, że było tam tyle wzmianek o chlebie było podejrzane, gdyż Valve nie użyłoby tego samego żartu więcej niż raz.

Następnie do SFM dodano teksturę przedstawiającą zgniły chleb, tzw. „Potworny bochenek”. Nawet w reklamie Adult Swim z udziałem postaci TF2 z tyłu pokoju można zauważyć leżące bagietki. Wskazówki ciągną się aż do updateu „Dwóch Miast”, gdzie widzimy Archimedesa trzymającego w dziobie precla.

Wreszcie kilka dni temu zostały dodane do gry modele chleba, które wypadają z teleportera engineera w czasie teleportacji gracza.

Jest ich 9 rodzajów, a każde z nich prawdopodobnie przypisane do danej klasy. Dodatkowo w plikach gry znaleziono mnóstwo animacji nowych tauntów, a także pliki o nazwach typu „chlebowy potwór” czy „chlebowe pociski”.

Zostały także dodane komendy „addcond 49”, która powoduje przebranie się gracza w dispenser podczas kucania, oraz „addcond 66” powodująca możliwość ataku w czasie bycia niewidzialnym, kosztem chwilowego wyjścia z fazy niewidzialności.

Ostatni update wprowadził także obniżenie kosztu wybudowania dispensera – 70 zamiast 100. Jednak zostało to szybko wycofane, gdyż była to pewnie pozostałość po testach Valve odnośnie nowych budowli engineera.

To jest pewne, że już za kilka godzin ujrzymy jeden z największych i najbardziej dopracowanych updateów zrobionych przez Valve, tak więc zapraszam Was na stronę odliczania gdzie wkrótce zobaczymy z "czym ten update się je”. ;)


Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

PostNapisane: 17 czerwca 2014, o 19:21
przez adriano66
Dzięki za tekst, zlinkuje jeszcze raz kilka tematów gdyby ktoś chciał sobie jeszcze trochę podrążyć
viewtopic.php?f=3&t=10233&view=unread#p106606

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

PostNapisane: 17 czerwca 2014, o 20:01
przez GarretReza
Przebieranie się za dispa? What?

A atakowanie będąc niewidzialnym śmierdzi mi tym gejem z Doty 2.

I tak się jaram. Jeszcze bardziej żałuję, że nie mogę teraz w to grać. Przynajmniej kolejnej przepustki do Cs'go nie dodali w tym czasie.

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

PostNapisane: 17 czerwca 2014, o 23:01
przez Milokot
Addcond 49 był od bardzo dawna, jeszcze przed Vaccinatorem (Zaszczepiaczem). Co do 66 pewności nie mam, ale też wątpię w dodanie (czary z tegorocznego halloween mają wyższe numery). Jeśli ktoś się zastanawia, co to są te addcondy, to zparaszam: http://wiki.teamfortress.com/wiki/Cheats#Addcond

Nie wszystko to, co powie Youtuber (w tym przypadku Muselk) jest prawdą.

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

PostNapisane: 18 czerwca 2014, o 00:41
przez adriano66
Nie tyle dodany co zmodyfikowany w ostatniej aktualizacji z 11 VI (#66, o #49 nie ma żadnej wzmianki)
Lista zmian na wiki jest przedstawiana na podstawie różnic pomiędzy kolejnymi wersjami plików gry. Numer nie ma aż tak wielkiego znaczenia nawet pomimo zajęcia większości kolejnych pozycji, często zostawia się pewne zakresy, by wykorzystać je w przyszłości, sprawdź chociażby komendę impulse czy numerację przedmiotów w grze.
Addcond 49, wg. reddita, dodali gdzieś w 2012.