Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Wiadomości oraz komentarze ze strony głównej.

Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez Furrygineer » 17 czerwca 2014, o 19:13

PlotyZbliża się naprawdę duży update do Team Fortress 2. Już od dawna można było spodziewać się jego nadejścia – Valve pokazywało nam wskazówki (w postaci chleba) w najróżniejszych updateach.

Można także wywnioskować to z wypowiedzi Gabe'a, który kiedyś wspomniał coś o 15-minutowym filmiku. Pierwsza wzmianka pojawiła się w Lecture Valley. To, że było tam tyle wzmianek o chlebie było podejrzane, gdyż Valve nie użyłoby tego samego żartu więcej niż raz.

Następnie do SFM dodano teksturę przedstawiającą zgniły chleb, tzw. „Potworny bochenek”. Nawet w reklamie Adult Swim z udziałem postaci TF2 z tyłu pokoju można zauważyć leżące bagietki. Wskazówki ciągną się aż do updateu „Dwóch Miast”, gdzie widzimy Archimedesa trzymającego w dziobie precla.

Wreszcie kilka dni temu zostały dodane do gry modele chleba, które wypadają z teleportera engineera w czasie teleportacji gracza.

Jest ich 9 rodzajów, a każde z nich prawdopodobnie przypisane do danej klasy. Dodatkowo w plikach gry znaleziono mnóstwo animacji nowych tauntów, a także pliki o nazwach typu „chlebowy potwór” czy „chlebowe pociski”.

Zostały także dodane komendy „addcond 49”, która powoduje przebranie się gracza w dispenser podczas kucania, oraz „addcond 66” powodująca możliwość ataku w czasie bycia niewidzialnym, kosztem chwilowego wyjścia z fazy niewidzialności.

Ostatni update wprowadził także obniżenie kosztu wybudowania dispensera – 70 zamiast 100. Jednak zostało to szybko wycofane, gdyż była to pewnie pozostałość po testach Valve odnośnie nowych budowli engineera.

To jest pewne, że już za kilka godzin ujrzymy jeden z największych i najbardziej dopracowanych updateów zrobionych przez Valve, tak więc zapraszam Was na stronę odliczania gdzie wkrótce zobaczymy z "czym ten update się je”. ;)

Mister Freeman a.k.a Firma(n)

Avatar użytkownika
Furrygineer
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 20:28
Lokalizacja: Małopolska

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez adriano66 » 17 czerwca 2014, o 19:21

Dzięki za tekst, zlinkuje jeszcze raz kilka tematów gdyby ktoś chciał sobie jeszcze trochę podrążyć
viewtopic.php?f=3&t=10233&view=unread#p106606
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez GarretReza » 17 czerwca 2014, o 20:01

Przebieranie się za dispa? What?

A atakowanie będąc niewidzialnym śmierdzi mi tym gejem z Doty 2.

I tak się jaram. Jeszcze bardziej żałuję, że nie mogę teraz w to grać. Przynajmniej kolejnej przepustki do Cs'go nie dodali w tym czasie.
Avatar użytkownika
GarretReza
 
Posty: 761
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez Milokot » 17 czerwca 2014, o 23:01

Addcond 49 był od bardzo dawna, jeszcze przed Vaccinatorem (Zaszczepiaczem). Co do 66 pewności nie mam, ale też wątpię w dodanie (czary z tegorocznego halloween mają wyższe numery). Jeśli ktoś się zastanawia, co to są te addcondy, to zparaszam: http://wiki.teamfortress.com/wiki/Cheats#Addcond

Nie wszystko to, co powie Youtuber (w tym przypadku Muselk) jest prawdą.

Obrazek
[center]--> [

Milokot
 
Posty: 187
Dołączył(a): 27 lutego 2011, o 01:29

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez adriano66 » 18 czerwca 2014, o 00:41

Nie tyle dodany co zmodyfikowany w ostatniej aktualizacji z 11 VI (#66, o #49 nie ma żadnej wzmianki)
Lista zmian na wiki jest przedstawiana na podstawie różnic pomiędzy kolejnymi wersjami plików gry. Numer nie ma aż tak wielkiego znaczenia nawet pomimo zajęcia większości kolejnych pozycji, często zostawia się pewne zakresy, by wykorzystać je w przyszłości, sprawdź chociażby komendę impulse czy numerację przedmiotów w grze.
Addcond 49, wg. reddita, dodali gdzieś w 2012.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa


Powrót do TF2.com.pl - Wiadomości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron