Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Nieudana transakcja - PaySafeCard

Jeśli masz jakiś problem ze STEAM, to w tym dziale możesz uzyskać pomoc.
Regulamin działu
Masz problem ze steam? Chętnie pomożemy jeżeli podasz specyfikację swojego sprzętu w innym wypadku pomocy nie otrzymasz, nie jesteśmy wróżkami.
1. W nazwie tematu podaj w czym masz problem - tematy nazwane "Problem" lub "Pomocy" będą usuwane
2. Dokładnie opisz na czym polega Twój problem i podaj specyfikację komputera - nikt nie będzie zgadywał dlaczego coś Ci się psuje skoro masz komputer z drewna
3. Załącz otrzymywane komunikaty w postaci zdjęcia lud przepisz komunikaty błędów, napisanie "Otrzymuję błąd, czy coś..." NIC nam nie mówi

Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez DickFish » 13 lipca 2014, o 00:10

Cześć.

Dzisiaj postanowiłem doładować portfel steam (10 euro). Rozpocząłem transakcje za pomocą PaySafeCard. Po wpisaniu kodu, zamiast do strony z informacją o ukończonej pomyślnie transakcji, zostałem przekierowany tutaj: https://www.paysafecard.com/pl-pl/spraw ... ne-srodki/ .
Nie wiedząc o co chodzi, zamknąłem to okno. W aplikacji steam wciąż zamiast przycisku "kontynuuj" wyświetlał się napis "praca w toku". Fundusze wciąż wynosiły tyle co wcześniej (ok 0.38 euro, zresztą to nie istotne). Czekałem ok 10 minut, nic się nie wydarzyło. Cofnąłem się do sklepu steam. Chciałem ponowić transakcje, jednak okozało się że środki z mojego kodu PaySafeCard zostały pobrane, a fundusz na konto steam nie dodany.
Sprawdziłem kod ponownie wchodząc na stronę którą podałem wyżej. Zastałem taki widok:

http://imgur.com/UvLKdRG
Obrazek

Nie wiem o co chodzi. Nie mam również pojęcia czym jest "Global Collet BV" i czy oraz dlaczego moje pieniądze wylądowały tam. Obawiam się że straciłem prawie 5 dyszek :(
Avatar użytkownika
DickFish
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 lipca 2014, o 23:56

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez adriano66 » 13 lipca 2014, o 08:23

Global Collet BV to jakiś pośrednik (http://www.globalcollect.com/industries/video-gaming) pewnie w zależności od tego kiedy wysłałeś pieniądze mogą one dotrzeć wcześniej czy później. Możesz albo poczekać, albo napisać do pomocy technicznej Valve, będą wiedzieć jak ci pomóc. https://support.steampowered.com/newtic ... category=0

https://support.steampowered.com/kb_art ... 478#recent
Recently Added Wallet Funds Have Not Appeared

In most cases, the new funds will automatically be displayed in your account. If the issue persists for more than two hours after completing your transaction, please do the following:

Restart the Steam Client
Ensure that you have logged in to the correct account that the purchase was made to.
If the updated amount is still incorrect, please contact Steam Support for assistance.


https://support.steampowered.com/kb_art ... aySafeCard
PaySafeCard

My PaySafeCard purchase failed

Please attempt your purchase again using a web browser instead of the Steam client. If possible, please use Internet Explorer 7+ or Firefox to complete this transaction.

When using PaySafeCard as your payment method, after filling your code you will be automatically re-routed back to the Steam client which will confirm your purchase. This process can take up to 60 seconds. To avoid purchasing failures, please do not hit your back button or close the PaySafeCard window before this process is complete.

If you still encounter errors, please contact Steam Support with a screenshot of the issue you are encountering and we will continue to troubleshoot the issue.

PaySafe Junior

PaySafeCard Junior cannot be used to purchase video games.

You will need to contact PaySafeCard to exchange your card for one that does not have this restriction.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez DickFish » 13 lipca 2014, o 11:54

Okej, dzięki. Czyli zakładam że pieniądze do odzyskania?
Avatar użytkownika
DickFish
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 lipca 2014, o 23:56

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez adriano66 » 13 lipca 2014, o 13:32

nie tyle do odzyskania co powinny znaleźć się na steam wallet w najbliższym czasie, ale jeżeli nadal ich nie masz to lepiej napisz do supportu
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez DickFish » 13 lipca 2014, o 18:52

Ile takie coś może trwać?
Avatar użytkownika
DickFish
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 lipca 2014, o 23:56

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez adriano66 » 13 lipca 2014, o 19:31

Jest niedziela, może mają jakieś terminy przelewów etc.
I tak najlepiej będzie jak po prostu napiszesz do pomocy technicznej.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nieudana transakcja - PaySafeCard

Postprzez Behemoth » 14 lipca 2014, o 01:11

Kilka tygodni nawet może iść. Mi kiedyś po identycznym błędzie hajs do portfela Steam wpadł dopiero po 1,5 miesiąca.
Avatar użytkownika
Behemoth
Administracja Pickupów
 
Posty: 778
Dołączył(a): 23 marca 2008, o 14:41
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki


Powrót do Steam - Problemy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron