Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Forum ogólne o Team Fortress 2.
Regulamin działu
Pamiętaj, by sprawdzić, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma w dziale z poradnikami lub na Team Fortress Wiki

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 23 sierpnia 2014, o 19:31

Punkty ujemne można dostawać jak asystujesz np szpiegowi z przeciwnej drużyny :)
Są też serwery z włączonym friendly fire.
Cywilów raczej nigdy w TF2 nie zobaczysz, za dużo z nimi problemów dlatego mamy bombę na wózku leczącą niebieskich :D

Chodziłoby o to, żeby zająć wszystkie/większość punktow kontrolnych przed jakimś czasem

Jest co najmniej jedna taka mapa, podobna do tego co opisujesz. dom_canalzone, jest tragiczna, ale może tylko wykonanie jest tak słabe :)
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 24 sierpnia 2014, o 08:54

@UP O tamtej mapie myślałam :D Ale to dlatego ma wady, że jest mała, brzydka i nie ma tam nic z TF2. Serio taka mapa wyglądała jak do CS'a. Mapa nad którą ja myślę miałabybyć duża. Większe niż dustabowl. A tamta jest mniejsza od 2fortu.
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 24 sierpnia 2014, o 11:34

Source 2 już istnieje, kompletną mapkę do Doty zrobisz w 20 minut. Zapewne TF również kiedyś doczeka się tego zaszczytu i każdy, nawet przedszkolak zrobi sobie mapkę swoich marzeń!

Jak ktoś się interesuje to prosz: http://zwieracz.wordpress.com/

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 24 sierpnia 2014, o 16:47

@up
Ło kuwa.

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 24 sierpnia 2014, o 17:22

Gość trochę gada od rzeczy, to jest ciekawsze i ma więcej sensu https://www.youtube.com/watch?v=N7pbCj3xyMk
Po co mieliby porzucać maszynkę do robienia pieniędzy budując sobie od zera społeczność skoro mogą poprawić nieco wydajność i dalej pakować czapki do środka.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 24 sierpnia 2014, o 20:36

W internetach ludzie mówią że Volvo portuje gry na Source2. Portal 2, TF2, L4D2. Nie wiem ile w tym prawdy, ale ja bym wolał TF2 przeportowanego/przepisanego do S2.

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 24 sierpnia 2014, o 21:39

To ile już Source 1 ma lat? (nie wiem) Kiedyś może już nie wyrobić w TF'ie, Dota powoli zapełnia się różnymi dodatkami (zmieniony budynki, efekty pogodowe, budynki, creepy podobno też mają zmienić czy coś w tym rodzaju) w CS'ie jeszcze nie ma tak dużo bajerów, jeszcze. Te 3 gry 100%-owo muszą zostać przeportowane, VOLVO tyle kasy z nich trzepie a do tego gdy to się stanie to ludzie zawału dostaną. W końcu NOWY SILNIK, który w nieznacznym stopniu zmieni rozgrywkę, ale NOWY SILNIK!!!111

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 25 sierpnia 2014, o 12:10

Nie ma czegoś takiego jak source 1, to z czego korzystamy teraz nie jest tym co zostało wydane 10 lat temu, ostatnia wersja silnika jest z tego roku (a wg wiki ostatnie stabilne wydanie to Build 5595 / 2014), jak chcesz wiedzieć "ile source ma lat?", to tyle co HL2, a ten znowu tyle co pierwszy Quake bo na na jego podstawie powstawał. Podział na GoldSrc i Source powstał dopiero po wydaniu wersji niekompatybilnej wstecz z istniejącymi wtedy już grami.
Source 2 to też prawdopodobnie tylko tymczasowa nazwa kolejnej iteracji, chyba, że chcą się odciąć od poprzedniej wersji i zabłysnąć czymś co nie było możliwe do osiągnięcia na aktualnym kodzie bez całkowitego zerwania z kompatybilnością wsteczną - co nie jest im na rękę, ale wprowadzone zmiany mogą sugerować taki wybór jako lepszy, więc może faktycznie, oficjalnie dostanie taką nazwę. Ostatecznie wszystkie ich gry i tak pewnie przeniosą na nowszą wersję silnika, a dla ciebie jako gracza ta zmiana będzie pewnie niezauważalna.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.svg - wykres jest nieaktualny, zresztą jak i teksty z wiki, poniżej, ale da ci to jakieś pojęcie co i jak.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Engine
https://developer.valvesoftware.com/wik ... e_SDK_2013
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_eng ... e_upgrades
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_SDK#Engine_versions
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez hINDUs » 25 sierpnia 2014, o 20:04

adriano66 napisał(a):Ostatecznie wszystkie ich gry i tak pewnie przeniosą na nowszą wersję silnika, a dla ciebie jako gracza ta zmiana będzie pewnie niezauważalna.

coś kojarze jaki był rage gdy Counter Strike przenieśli na Source (CS:S), także nie do końca tak to będzie z niezauważalną zmianą :D choć już CS:GO dość bezproblemowo zostało zaakceptowane
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 25 sierpnia 2014, o 20:24

Bo dresy są specyficzni, jak w cs 1.6 zmienili im numer portu to nie wiedzieli co ze sobą zrobić(choć to w dużej mierze dotyczyło piratów), o dodaniu awatarów do tabelki nie wspominając.

Większość pubsterów i tak nie zauważy różnicy dopóki im palcem nie wskażesz.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Pantheon » 25 sierpnia 2014, o 22:51

hINDUs napisał(a):
adriano66 napisał(a):Ostatecznie wszystkie ich gry i tak pewnie przeniosą na nowszą wersję silnika, a dla ciebie jako gracza ta zmiana będzie pewnie niezauważalna.

coś kojarze jaki był rage gdy Counter Strike przenieśli na Source (CS:S), także nie do końca tak to będzie z niezauważalną zmianą :D choć już CS:GO dość bezproblemowo zostało zaakceptowane


CS:S zmieniał fizykę broni za bardzo :/ Sam go lubiłem, ale nigdy nie byłem fanem 1.6. A co do piratów to w CS:S jak przerzucili grę na Orange Box to umarło pół polskiej sceny, gdyż piraci musieli kupić grę bo nie było łatwo dostępnych pirackich wersji, które działały na jakichkolwiek serwerach.
aukulelelelelellelelelellele
Avatar użytkownika
Pantheon
 
Posty: 345
Dołączył(a): 21 marca 2011, o 00:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 27 sierpnia 2014, o 23:25

Spoilery
Ukryty tekst:

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez GarretReza » 28 sierpnia 2014, o 06:28

CS:GO miało problemy z zaakceptowaniem. Sam na początku kupowałem plotki, jakoby guzik tam zmienili względem CS:S - dopiero freeweekend zmienił moje zdanie.

O gadaniu, jak bardzo grę zniszczyło dodanie skinów broni, nawet nie warto sobie przypominać. Tyle dobrego, że te "trudności" były względnie krótkie.

Nie powiem, chciałbym TF2 na nowym silniku, bez ograniczeń w skakiwaniu na dachy i inne. Destrukcji otoczenia pewnie nie ma się co spodziewać, ale może w jakiejś ograniczonej wersji? Takiej pozwalającej zmienić fragmenty mapy (zatarasować jedno przejście, otworzyć inne?).

Miło by było, gdyby pojawił się też okrąg wyboru zadań jak w Brinku.
Avatar użytkownika
GarretReza
 
Posty: 761
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 28 sierpnia 2014, o 12:39

Pogrzało Cię? Żadnych takich pierdół w tfie. Zmiana silnika i tak w rozgrywce praktycznie nic nie zmieni. Jak już to coś ze strony serwera i lepsza grafika. To że nie da się na dachy wskakiwać to nie wina silnika,tylko mapy...

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 28 sierpnia 2014, o 14:24

adriano66 napisał(a):Nie ma czegoś takiego jak source 1, to z czego korzystamy teraz nie jest tym co zostało wydane 10 lat temu, ostatnia wersja silnika jest z tego roku (a wg wiki ostatnie stabilne wydanie to Build 5595 / 2014), jak chcesz wiedzieć "ile source ma lat?", to tyle co HL2, a ten znowu tyle co pierwszy Quake bo na na jego podstawie powstawał. Podział na GoldSrc i Source powstał dopiero po wydaniu wersji niekompatybilnej wstecz z istniejącymi wtedy już grami.
Source 2 to też prawdopodobnie tylko tymczasowa nazwa kolejnej iteracji, chyba, że chcą się odciąć od poprzedniej wersji i zabłysnąć czymś co nie było możliwe do osiągnięcia na aktualnym kodzie bez całkowitego zerwania z kompatybilnością wsteczną - co nie jest im na rękę, ale wprowadzone zmiany mogą sugerować taki wybór jako lepszy, więc może faktycznie, oficjalnie dostanie taką nazwę. Ostatecznie wszystkie ich gry i tak pewnie przeniosą na nowszą wersję silnika, a dla ciebie jako gracza ta zmiana będzie pewnie niezauważalna.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.svg - wykres jest nieaktualny, zresztą jak i teksty z wiki, poniżej, ale da ci to jakieś pojęcie co i jak.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Engine
https://developer.valvesoftware.com/wik ... e_SDK_2013
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_eng ... e_upgrades
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_SDK#Engine_versions


Właśnie chodziło mi o to że source 2 nie będzie tym starym silnikiem na którym siedzą aktualne gry tylko czymś zupełnie nowym (nowe efekty czapek! weheee!)

Edit:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=scnkHDIvDsA
To jest dobry przykład, w nowym hammerze (czyli i zapewne S2) to jest możliwe. A czy w starym byłoby? Abadon siedzący na koniu jest 2 razy wyższy od solda, teraz można sobie zobrazować skale co będzie można w S2 zrobić. A to pewnie dopiero początek

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ogólnie o Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości

cron