Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Forum ogólne o Team Fortress 2.
Regulamin działu
Pamiętaj, by sprawdzić, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma w dziale z poradnikami lub na Team Fortress Wiki

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 16 listopada 2014, o 11:48

Velture napisał(a):Ja znam dokładną datę każdej aktualizacji. Podać wam je?

Ukryty tekst:

Oh, U
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Velture » 17 listopada 2014, o 07:17

Please don't hit me..... hard....


Swoją drogą to te koperty wiszące na korkowych tablicach na respie chyba mają związek z tym spy vs eng
Avatar użytkownika
Velture
 
Posty: 1772
Dołączył(a): 13 października 2010, o 02:38

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez LaprasInfinity » 11 grudnia 2014, o 23:25

Ja bym chciał nową drwinę "Ubieranie Choinki,, ;)
LaprasInfinity
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 grudnia 2014, o 23:14

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez majan_pl » 23 grudnia 2014, o 18:36

W końcu dodali nowe wybuchowe bronie dla naszego hebanowego zabijaki! Pograłem i są całkiem całkiem. Ta nowa wyrzutnia min imo mogła by przetrzymywać te miny o pół lub sekundę dłużej bo miny trza walić centralnie pod stopy by zrobić stickyjumpa. Inaczej nie nadążamy dobiec i ich zdetonować bo już znikają. Wyrzutnia granatów też fajna, mamy więcej kontroli nad tym gdzie granaty pozostaną. Szkoda mi tylko Loch-n-Load. Teraz to tylko taki Direct Hit z 3 strzałami. Wcześniejszy zasięg wybuchu sprawiał że siedliska engów znikały w trymiga.

Przy okazji balansowania demomana może moja stara propozycja zmiany dla Scottish Resistance ma szanse się teraz przebić. Więc proszę o wasze lajki na reddicie: http://www.reddit.com/r/tf2/comments/2q ... ce_and_it/
Avatar użytkownika
majan_pl
Moderator
 
Posty: 871
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, o 17:04

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 23 grudnia 2014, o 23:20

e tam bronie...
nowy... stary, klasyczny CTF z power-upami i hakami :]
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez hINDUs » 24 grudnia 2014, o 03:05

haaax! ;)
niby fajne, ale jak włączyłem to po chwili same narzekania...
światło zmaszczone na tych mapkach, no i cudowne valve nie byłoby sobą gdyby nie zasadziło buga; koniec czasu mapy i nic, zero sudden death, trzeba twardo zdobyć x teczek albo grać do znudzenia ];> / aż rtv przejdzie
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 24 grudnia 2014, o 16:54

Jedyny update od długiego czasu który wprowadził coś dobrego. :)

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Grab » 5 marca 2015, o 17:38

Obrazek

Avatar użytkownika
Grab
 
Posty: 676
Dołączył(a): 7 lipca 2010, o 09:58

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez majan_pl » 7 marca 2015, o 13:14

Może w końcu dostaniemy workshopa dla mapek a i nawet nowych trybów gier.
Avatar użytkownika
majan_pl
Moderator
 
Posty: 871
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, o 17:04

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 18 czerwca 2015, o 14:44

adriano66 napisał(a):Nie ma czegoś takiego jak source 1, to z czego korzystamy teraz nie jest tym co zostało wydane 10 lat temu, ostatnia wersja silnika jest z tego roku (a wg wiki ostatnie stabilne wydanie to Build 5595 / 2014), jak chcesz wiedzieć "ile source ma lat?", to tyle co HL2, a ten znowu tyle co pierwszy Quake bo na na jego podstawie powstawał. Podział na GoldSrc i Source powstał dopiero po wydaniu wersji niekompatybilnej wstecz z istniejącymi wtedy już grami.
Source 2 to też prawdopodobnie tylko tymczasowa nazwa kolejnej iteracji, chyba, że chcą się odciąć od poprzedniej wersji i zabłysnąć czymś co nie było możliwe do osiągnięcia na aktualnym kodzie bez całkowitego zerwania z kompatybilnością wsteczną - co nie jest im na rękę, ale wprowadzone zmiany mogą sugerować taki wybór jako lepszy, więc może faktycznie, oficjalnie dostanie taką nazwę. Ostatecznie wszystkie ich gry i tak pewnie przeniosą na nowszą wersję silnika, a dla ciebie jako gracza ta zmiana będzie pewnie niezauważalna.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.svg - wykres jest nieaktualny, zresztą jak i teksty z wiki, poniżej, ale da ci to jakieś pojęcie co i jak.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Engine
https://developer.valvesoftware.com/wik ... e_SDK_2013
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_eng ... e_upgrades
http://en.wikipedia.org/wiki/Source_SDK#Engine_versions


Więc powracam i mówię, połowa się zgadza. Dota przeniesiona już jest, prawie. Kompatybilności faktycznie nie ma. Różnicę czuć cholernie mocno. Gra chodzi dość płynnie, zdarzają się oczywiście bugi ale Dota 2 Reborn (S2) na pewno działa lepiej od Doty 2 (S1), mimo to dość długo zajmie do osiągnięcia podobieństwa (chociażby mapa wygląda lekko inaczej). Teraz możecie czekać na port TF'a/CS'a,więc ja wracam do reportowana bugów pt. Cena jest pokazana w rublach. A co do twojego początku, jeżeli chcesz zobaczyć powtórkę z gry rozegranej w Docie 2, zobaczysz napis informujący że tego nie możesz zrobić ponieważ rozegrałeś ją na Source 1, samo Volvo przyznało do tego, racji wtedy nie miałeś. Jestem spełniony.

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 19 czerwca 2015, o 19:34

Odkopałeś temat, żeby napisać, że stare replaye/dema w becie nowej wersji silnika nie odtwarzają się prawidłowo pod nową wersją (a przez ostatnie 7 lat takie rzeczy działy się średnio co kilka miesięcy) i to jeszcze w DOTA2 :D?
A najważniejsze zmiany dzięki którym całość tak ładnie działa to wsparcie dla systemów 64 bitowych, wielowątkowość i natywne wsparcie dla OpenGL

TheMadner napisał(a):mimo to dość długo zajmie do osiągnięcia podobieństwa (chociażby mapa wygląda lekko inaczej)

Ale wiesz, że mapa to zwyczajnie model 3D? Zmiany wynikają zapewne z chęci pokazania różnic, czy nowych możliwości względem poprzedniej iteracji.

TheMadner napisał(a):Teraz możecie czekać na port TF'a/CS'a


Port – wersja programu komputerowego na inną platformę sprzętową bądź programistyczną, zazwyczaj na inną architekturę procesora lub system operacyjny. Port powstaje w wyniku przeniesienia już istniejącego kodu, ogólniej można mówić o implementacji danego programu na inną platformę.


Ja bym to raczej nazwał aktualizacją, która i tak będzie, jak skończą testować najnowszą stabilną wersję silnika (i znajdą zasoby, by to zrobić)
Nowa wersja silnika jest multiplatformowa, a większość o ile nie wszystkie obecne gry Valve też mają już wersje działające zarówno na Macu jak i Linuxie, i to od kilku lat.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez GaroK » 19 września 2015, o 18:31

Wie ktoś kiedy zaczyna się ten alien update? Szykuje się niezły fun.
GaroK
 
Posty: 37
Dołączył(a): 9 maja 2014, o 06:24

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 20 września 2015, o 13:22

najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez feszt » 24 września 2015, o 08:51

Coś czuję że będzie 3 na podium, po Boogaloo i EotL.
feszt
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 września 2012, o 09:39

Poprzednia strona

Powrót do Ogólnie o Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron