Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Forum ogólne o Team Fortress 2.
Regulamin działu
Pamiętaj, by sprawdzić, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma w dziale z poradnikami lub na Team Fortress Wiki

Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 21 sierpnia 2014, o 19:20

Witam wszytkich. W tym temacie będziemy dyskutować na temat nadchodzących aktualizacji lub/i o tym co byśmy chcieli. Nie przedłużając, zapraszam do pisania i czytania.

1.Halloweenowy update-tak wszystcy wiemy, że będzie jednak chciałabym, żeby w tej aktualizacji nie byo tylu czapek, tylko jakiś fajny boss. No ludzie, czy czapki z tamtego roku były ładne? Zależy dla kogo. Również jestem ciekawa, kto będzie bossem i jaka będzie nowość.
2.Jakaś mapa typu przetrwanie-czytaj atakują cie roboty, musisz wytrzymać X czasu, by dostać jakieś osiągnięcie, broń lub jakąś czapkę. Można byłoby zrobić jakieś fajne czapki i mapy.
3. Jakiś update, który będzie powiązany z aktualnymi komiksami. Przydałby się, choć nie mam bladego pojęcia co mieliby zrobić. Tryb fabularny (bezsens, w komiksach nie było nic ze strzelanek)? Co nie zmienia faktu, że mogliby zrobić to miasto z 2 części komiksu (chyba Teufort):/
4. End of the line-Nie widzę w sumie żadnego pomysłu na ten tryb, ponieważ beta to był tylko standardowy cp, z dziwnym pociągiem :/. Ale zobaczymy.
5. Moonbase. Do tej aktualizacji jestem pozytywnie przekonana. Jeśli Valve nie zniszczy pomysłu to ta aktualizacja może być ciekawa. Fajna byłaby opcja walki na statku kosmicznym, poprzez naprawę części które są na wrogim statku. Połączenie ctf z cp, bo trzeba będzie poczekać, aż się statek naprawi. Po naprawieniu trzeba aktywować reaktor też jak punkt kontrolny. Po tym jest małe odliczanie (20 sekund). I wszystkie osoby które nie są na statku, który odlatuje-giną, z powodu awarii silnika. Jeśli nikt nie odleciał przed określonym czasem wszystcy giną. Co do takiej mapy mam dwa warianty
A)Dwa statki i wyjście w kosmos-walki w kosmosie. Jednak niektore bronie by nie działały, więc pomysł trudny. Jednak byłoby bardzo fajne.
B)Dwa statki połączone jakimś mostkiem. Nie wyglądałoby to jakoś super, ale nie trzeba było by robić X broni i skafandrów.

A jakie są wasze pomysły?
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 21 sierpnia 2014, o 19:28

W najbliższym czasie będą co najmniej trzy nowe mapy cp_snowplow, pl_cactuscanyon i rd_asteroid.
Wraz ze snowplow dodać mają jakieś nowe przedmioty - broń z nowymi statystykami

Asteroid wygląda fajnie, snowplow też jest na swój sposób nowym trybem pomimo fakty, że to nadal jest CP_, cactus canyon to payload, ale też odrobinę zmodyfikowany, 3 etap całkowicie różni się od tego co do tej pory widzieliśmy na mapach PL_, nie do końca wiem czy to był zamierzony efekt.

Czekam na to (wow, w przyszłym tygodniu minie rok O_o)
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez GarretReza » 21 sierpnia 2014, o 20:47

Najchętniej to bym zobaczył kontynuację. Z trybem dowódcy, jak w Nuclear Dawn.:>

W sumie od TF2 już nie mam czego oczekiwać. Tysiące godzin zabawy mi dostarczył i zapewne jeszcze kilka setek pogram. Póki znajomi będą grać, to chętnie do nich dołączę. I nic więcej mi nie potrzeba. Tylko z jak będzie event to chętnie powitam jakieś adventure mode, na modłę Killing Floora. Zadania do wykonania na fabularyzowanym tle itd.
Avatar użytkownika
GarretReza
 
Posty: 761
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 21 sierpnia 2014, o 21:19

A ja bym się cieszył gdyby jakimś cudem skompresowali pliki czapek itp. I gdyby tak TF nie ważył 20 GB. Ogółem jakikolwiek sposób na kompresowanie! ;__;

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez hINDUs » 21 sierpnia 2014, o 22:43

Obrazek
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez wonderT » 22 sierpnia 2014, o 00:58

ja to bym chcial nowe czapki :P
Avatar użytkownika
wonderT
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2011, o 13:03

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 22 sierpnia 2014, o 09:12

adriano66 napisał(a):W najbliższym czasie będą co najmniej trzy nowe mapy cp_snowplow, pl_cactuscanyon i rd_asteroid.
Wraz ze snowplow dodać mają jakieś nowe przedmioty - broń z nowymi statystykami

Asteroid wygląda fajnie, snowplow też jest na swój sposób nowym trybem pomimo fakty, że to nadal jest CP_, cactus canyon to payload, ale też odrobinę zmodyfikowany, 3 etap całkowicie różni się od tego co do tej pory widzieliśmy na mapach PL_, nie do końca wiem czy to był zamierzony efekt.

Czekam na to (wow, w przyszłym tygodniu minie rok O_o)


cp_snowplow nie jest powalające, pierwszy lepszy cp, z pociągiem i ładną mapa.
pl_cactuscanyon- dla mnie mapa sprawia jakby została zrobiona w polowie. Na tą mapę zerknełam kiedy grałam w garry's moda, a później włączyłam sobie popchałam wózek... Choć nie ukrywam finał fajny. Może jakieś nawiązanie do EOTL?
Mapa rd_asteroid jest bardzo przyjemna, milo się grało. Gdyby nie tekstury, uznałabym że mapa jest skończona. No i jeszcze tryb! Miałam nadzieje, że to będzie w jakiejś bazie, no ale może być.
??? Mapa na halloween-biorąc uwage tryby jakie były, albo które potrzebują specyficznej mapy (sd_doomsday), mam tylko parę możliwości.
a) CTF w którym zamiast walizek, jest... no właśnie, co? Zwłoki-Halloween 2013
b)CP gdzie trzeba zdobyć 5 okręgów.
c)PL czyli pchamy jakiś wózek do celu. Tu nie mam pojęcia co mogliby zrobić bez powtórek.
d)TC- pomysł beznadziejny nikt w ten tryb nie gra.
e) SD jak powyżej, choć... Mogliby zrobić fajnego bossa i tryb...
f) Arena- ten tryb nie mógłby mieć bossa, gdyż wszystcy zabijają się nawzajem, i zostaną 2 osoby...
g) Wszystkie inne tryby były, choć nie wiem czy nie będzie powtórki.
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 22 sierpnia 2014, o 11:21

Wszystkie 3 wymienione mapy są nadal w fazie testowej i zmieniają się przy każdej aktualizacji, do momentu ich wydania ciężko coś jednoznacznie ocenić, nowe pomysły są i to jest fajne.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 22 sierpnia 2014, o 11:29

Tak są nowe pomysły, no ale jednak powiedz mi czym się różni cp_snowplow od standardowego cp? Nie ukrywam, może coś zmienią, może będą inne mapy, no ale... Mapa pl_cactuscanyon jest taka sobie, prócz finalnej misji. A asteroid, jest bardzo dobry, zwłaszcza gdy odkryłam idealne miejsce dla inżyniera, trudne do zniszczenia. A z innej beczki-do jakiej mapy będzie ,,Kaktusowy Kanion"? Trudno mi uwierzyć, że do moonbase, lub EOTL... Chyba, że będzie tak bez okazji.
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 22 sierpnia 2014, o 11:39

Dobre oficjalne mapy to coś czego w TF2 brakuje od dłuższego czasu, ale map nie da się sprzedać jak czapek więc wsparcie dla nich jest mniejsze, bez map nie ma jednak gry.
Btw, dodali nowy kaktus na cactus canyon :D
http://imgur.com/3bTpgTJ

badlands, badwater czy goldrush są zabawne ale coś świeżego by się jednak w grze przydało bo ileż można katować w kółko te kilka map

snowplow ma trochę inne podejście do upływającego na mapie czasu, podobnie zachowuje się 3 etap cactus canyon, ostatni etap tego etapu, ale jednak.
To nie są, przynajmniej w tej chwili jakieś rewolucyjne zmiany, ale nie o nie tutaj chodzi, a o sam fakt powstawania nowego pola do popisu dla maperów i miejsca do gry dla graczy. Nowym trybem gry, choć ostatecznie to wariacja na temat CTF_, jest rd_asteroid - jeżeli mapę dobrze wyważą to coś z tego może wyjść. Oby tylko nie skończyło się jak z SD_, które umarło w bardzo krótkim czasie, a sam tryb gry był jednak fajny.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 22 sierpnia 2014, o 12:03

SD było fajne i choć grałam tylko ze znajomymi, to było fajnie. Popieram myśl że trzeba zrobić więcej nie-pustynnych map, bo ja już niektorych nie odróżniam. Fajny byłby las, MvM takie jak na trailerze (z Red i BLU jako losowy kolor). Co do czapek-chciałabym żeby czapki były ładne i miały duże zmiany, a nie jakiś krawacik, skarpetki... Ale pomijając mapy, jak myślicie jaki będzie boss na Halloween? Po obejrzeniu Daty Ważności, przyszła mi na myśl, że najemnicy zmienili się tak jak chleb. I jako drużyna RED/BLU musicie pozabijać przeciwną drużynę, którzy mają jakiś tam efekt tych nowotworów, nie dając się zabić, gdyż oni maja po X żyć. Takie przetrwanie. A z jakimś klasycznym bossem-zbuntowany megarobot Gray'a Mann'a. Na mapie... właśnie dobre pytanie. Nie ukrywam miło byłoby zobaczyć nową mape SD, gdzie RED/BLU musi wystrzelić X teczek z australium, a drużyna BLU/RED/GREY (roboty albo najemnicy z Classic'a) muszą im przeszkodzić.
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez hINDUs » 22 sierpnia 2014, o 14:22

valve ma raczej historię modyfikowania istniejących map na potrzeby halloween, więc pewnie znowu jakiś koth_ lub niewielka szansa zmian jakiegoś cp_ (do want halloween gravelpit)
sd_ podobnie jak tc_ dla valve już umarło
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez adriano66 » 22 sierpnia 2014, o 17:01

myślę, że jakiś zdolny mapper mógłby to zrebootować gdyby chciał, ale strzelam też, że RD_ jest odpowiedzią na to co w SD_ nie wypaliło z jakiegoś powodu
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez TheMadner » 22 sierpnia 2014, o 19:46

hINDUs napisał(a):Obrazek


W sumie racja, lepiej samemu coś zjebać niż ma to zrobić VOLVO

Avatar użytkownika
TheMadner
 
Posty: 245
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 16:51

Re: Spekulacje na temat aktualizacji/Co byśmy chcieli

Postprzez Ladypimak » 23 sierpnia 2014, o 19:15

W sumie, to dalej czekam na jakiś porządny update, w którym dodadzą nowe możliwości walki z innymi klasam. Np.Żeby inżynier potrafił postawić mały dispenser na kółkach, którym by sterował, co czyniłoby go bezbronnym. Żeby PM'ka Snipera zadawała większe obrażenia na bliższym dystansie, Medyk mogł tworzyć apteczki zarówno dla siebie, jak i sojuszników i wrogów. Co do inżyniera-fajna byłaby możliwość postawienia jakiegoś sojuszniczego robota, jeden raz na rundę ew. raz na 20 minut. Co do map-fajne było by dużeeee miasto. Większe niż jakakolwiek mapa. Na mapie zbyłyby sześć, niezależnych punktów. Chodziłoby o to, żeby zająć wszystkie/większość punktow kontrolnych przed jakimś czasem. Na mapie byliby jacyś cywile za których zabicie dostawałoby się punkty ujemne.

Marzenia. A co do bossa?
Ladypimak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sierpnia 2014, o 18:26

Następna strona

Powrót do Ogólnie o Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron