Strona 2 z 2

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 4 maja 2012, o 19:04
przez Mariano
Tak przy okazji polecam dodać tę komendę do configu serwera:

Kod: Zaznacz cały
sv_max_usercmd_future_ticks 3

Prevents clients from running usercmds too far in the future. Prevents speed hacks.

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 5 maja 2012, o 01:51
przez Lanc
A tutaj plugin praktycznie idealny jeśli chodzi o tego czita: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=161320

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 5 maja 2012, o 14:08
przez Persil
Na Sterowym 4funie bywało tak, że i po kilku na raz przychodziło takich "wkurwiaczy". Znacznie szybszym i efektowniejszym sposobem jest wejście w bany przez panel admina i odnalezienie na liście dublera/ów z wyższą wartością w nawiasie.

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 09:27
przez Divers
wkońcu komenda się przydała (+1 perm)

Dziękować wielce

Piwko dla pana ;D

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 14:04
przez Velture
Persil napisał(a):Na Sterowym 4funie bywało tak, że i po kilku na raz przychodziło takich "wkurwiaczy". Znacznie szybszym i efektowniejszym sposobem jest wejście w bany przez panel admina i odnalezienie na liście dublera/ów z wyższą wartością w nawiasie.

chodzi o to ,że nie mają teraz nawiasów.
masz na serwie np:
Velture i Velture
oba nicki niczym sie nie roznia.

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 14:50
przez Persil
Velture napisał(a):chodzi o to ,że nie mają teraz nawiasów.
masz na serwie np:
Velture i Velture
oba nicki niczym sie nie roznia.


Jak to nie mają jak mają, screen z przed minuty :)

Obrazek

Patrzysz tylko na dwa nicki i banujesz tego który przyszedł później (wyższa wartość w nawiasie).

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 15:13
przez Divers
a jeżeli wszedł cziter i po nim 5 graczy kolejnych?? w takim momęcie sposób przestaje działać ;P

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 16:14
przez Persil
Divers napisał(a):a jeżeli wszedł cziter i po nim 5 graczy kolejnych?? w takim momęcie sposób przestaje działać ;P


To nic nie zmienia, nie interesuje Cię pięciu, dziesięciu, piętnastu kolejnych graczy. Szukasz tylko dublujące się nicki, porównujesz liczby w nawiasie i banujesz wszystkie oprócz tego z najniższą wartością (on był pierwszy z tym nickiem) :)

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 16:51
przez Velture
Ty przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Jak wejdzie cziter co zmienia nicki tak i wejdzie pozniej 10 ludzi i on bedzie na ich nicki zmienial to zbanujesz tym sposobem 10 niewinnych osob.

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 18:03
przez Persil
Velture napisał(a):Ty przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Jak wejdzie cziter co zmienia nicki tak i wejdzie pozniej 10 ludzi i on bedzie na ich nicki zmienial to zbanujesz tym sposobem 10 niewinnych osob.


Otwierasz listę, szukasz dublera i banujesz, nie interesuje Cię, że w międzyczasie zmieni nick jeszcze 10 razy. Lista się nie odświeża więc spokojnie możesz odnaleźć sobie dublera a Sourcemod dzięki SID pamięta kto miał nick który wskazujesz i jaki ma teraz...

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 18:37
przez Velture
ehhhh.

Chodzi o to ,że są 2 typy sytuacji.
1) wchodzi typek i zmienia nicki sobie na osoby ,ktore byly na serwie PRZED nim.
2) wchodzi typek a po nim wchodzi kilka innych osob i typ zmienia nicki na nicki osob ,ktore weszły PO NIM.

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 19:24
przez Spite
Pewnie po prostu miał lepsze czity ;/

Re: Nowe czity - nowe problemy.

PostNapisane: 22 maja 2012, o 19:32
przez Persil
Jeszcze się nie spotkałem z typem który po kilku sekundach od wejścia nie zacząłby swojego koncertu.