Strona 1 z 8

Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 11:08
przez KluSk.47
Nowy CS wychodzi w 2012 roku ;p Jak myslicie... Odgrzewane i nudne, czy zabawa od nowa :>?

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 11:54
przez Vasiek
Jak dla mnie odgrzewanie kotleta. No bo co mogą jeszcze zmienić? Grafikę, fizykę, dodadzą kilka broni, zmienią nieco mapy. No i może tryb gry dodadzą, chociaż wątpię. I dalej będzie tylko ratowanie zakładników i podkładanie bomb. Ja się naprawdę zastanawiam, co ludzie w tej grze widzę, że jest ona tak popularna. Toż to nudne.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 12:00
przez KluSk.47
hmmm ;p ma male wymogi sprzetowe moze to to ;p

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 12:06
przez TraNe13
co prawda nie przepadam za cs ale sadze zee ten nowy straci klimat/dynamike itp

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 12:34
przez Xenhil
Najlepiej byłoby ulepszyć najbardziej grywalnego CS 1.6,a nie kombinować z nowymi wersjami.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 12:41
przez adriano66
to wersja kierowana głównie na konsole, na PC to będzie taki bonus, ze działa ;)

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 12:58
przez MrAmPm
adriano66 napisał(a):to wersja kierowana głównie na konsole, na PC to będzie taki bonus, ze działa ;)

Ta, a cross-platforming z PS3 i wspieranie klawiaturki, myszki i Move'a w wersji na konSony to też taka ciekawostka?

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 13:09
przez KluSk.47
TraNe13 napisał(a):co prawda nie przepadam za cs ale sadze zee ten nowy straci klimat/dynamike itp

to samo mowili o CS:s a jednak sie przyją ;] i to calkiem dobrze

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 13:18
przez adriano66
MrAmPm napisał(a):
adriano66 napisał(a):to wersja kierowana głównie na konsole, na PC to będzie taki bonus, ze działa ;)

Ta, a cross-platforming z PS3 i wspieranie klawiaturki, myszki i Move'a w wersji na konSony to też taka ciekawostka?


mhm, już widzę te wyrównane pojedynki na cross-platform ;) Ładniejsza grafika + konsolowe menu z l4d = raj dla każuali. Nigdy ta gra jakoś specjalnie mi się nie podobała, a ta będzie po prostu jeszcze wolniejsza ;)

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 13:54
przez Koki1oki
Co wy tutaj za głupoty pieprzycie? Owszem "prawda jest taka ze 1.6 nic nie przebije" jak napisał pewien kolega, ale poczytajcie sobie. Daję wam tu dwa artykuły z counter-strike.pl. Oto one:

Kod: Zaznacz cały
Od kilku godzin świat Counter-Strike huczy od informacji na temat nowej gry sygnowanej logiem Counter-Strike. Nowa wersja zwać się będzie Global Offensive (oficjalnie potwierdzone przez pracownika Valve) i ma się ukazać już w pierwszym kwartale przyszłego roku. Ale może od początku... Valve zaprosiło do swojej siedziby kilka/kilkanaście osób związanych z branżą by przetestowały wczesną wersję ich nowego tytułu, jak się później okazało, chodzi o nowego CS-a.

Na podstawie zarówno relacji osób które testowały grę jak i oficjalnych wypowiedzi członków ekipy Valve udało się sporządzić krótką listę rzeczy, których możemy spodziewać się po Counter-Strike: Global Offensive. Oto i one:
- Planowana data wydania: pierwszy kwartał 2012
- Rozgrywka nastawiona na rywalizację 5na5
- W ciagu kilku/kilkunastu następnych godzin otrzymamy oficjalne informacje ze strony Valve
- Silnikiem gry będzie specjalnie zmodyfikowany silnik Source, który połączy zarówno entuzjastów CS 1.6 jak i Source
- Gra będzie posiadała system rankingów zarówno tych indywidualnych jak i drużynowych
- Zobaczymy nowe rodzaje broni
- Amunicja będzie darmowa
- Nowe rodzaje granatów:
- Granat spowalniający przeciwników w zasięgu których trafi
- Granat zmylający/naśladujący odgłosy innych broni by zmylić przeciwnika na temat naszej pozycji
- Kule nie będa przebijać wszystkich ścian (tak jak np. na de_nuke w 1.6), jednak niektóre elementy będą wystarczająco cienkie by kule mogły je przebić
- W grze na pewno znajdą się tryby DE_ i CS_
- W puli map na pewno zobaczymy de_dust2, de_dust, de_aztec, de_inferno i de_train
- de_dust i de_aztec zostaną poddane dużym zmianom by nie faworyzowały jednej ze stron
- Serwery dedykowane (tak jak jest obecnie)
- System automatycznego dobierania przeciwników.

Kod: Zaznacz cały
Wiemy już, że sama gra działa na silniku gry Portal 2, czyli najnowszej wersji silnika Source. Sam moment rozpoczęcia testów odwlekany był przez dłuższy czas z powodu ciągłych poprawek jakie nanosli pracownicy Valve, ale po dłuższej chwili testerzy w końcu zasiedli przy swoich stanowiskach i udostępniono im wczesną wersję BETA gry. Będzie wyraźny podział na grę profesjonalną jak i czysto dla zabawy (casual). Będzie system rankingów, zarówno tych inwidualnych jak i drużynowych. Na podstawie tychże rankingów możliwe będzie automatyczne dobranie przeciwników na podobnym poziomie do waszej drużynie. Podobne rozwiązanie jest m.in. w Starcraft 2.

Testy Counter-Strike: Global Offensive zaczęły się od mapy de_dust. Pierwsze wrażenie testerów - mapa w końcu wydaje się być zbalansowana. Zupełnie przesunięto miejsce startowe terrorystów. de_nuke straciło znaczną część placu/podwórka/dworu (lub jak kto jeszcze woli). Na dolnym bomsidzie nie ma już drzwi, a pozostało tylko rozbijane okno. Dla mnie oznacza to jedną rzecz - łatwą obronę zarówno po stronie anty-terrorystów jak i obronę podłożonej bomby po stronie terrorystów. Na de_inferno nie ma już tunelu/kładki pomiędzy środkiem a drugim środkiem. de_train nie był jeszcze gotowy, ale z tego co słyszeli miał mieć jednego BS-a (łot de ...?).

Ekwipunek... Hmm... W momencie testów system pieniężny był podobno dość zepsuty, po przegraniu rundy pistoletowej ciężko było kupić coś sensownego przez kilka następne kilka rund. Kamizelka i hełm były darmowe, to znaczy były od razu zakładane na gracza od początku rundy. Kombinerki do szybszego rozbrajania bomby również były darmowe i co najdziwniejsze były losowo przydzialane do jednego z anty-terrorystów, a inny mógł go podnieść dopiero po śmierci poprzedniego "posiadacza". Głównym pomysłem jest zbalansowanie wszystkich dostępnych w grze broni (znajdzie się kilka nowych pozycji), tak by każda z nich była użyteczna w profesjonalnej grze. Żadna z dostępnych broni nie posiada tłumika (ani M4A1 ani USP). W wersji gry którą przyszło im testować Scout miał bardzo duże zadawane obrażenia, więc siał niezły postrach.

Słyszeliście pewnie, że gra oferować będzie dwa nowe rodzaje granatów - molotov (podpalający), który podpala dość duży zasięg (osoby testujące twierdziły, że można było nim skutecznie zablokować przejście na bananie na de_inferno). Co dziwne, wejście w płomień z tego granata powoduje natychmiastowe obrażenia, ale tylko gdy jesteśmy w zasięgu tego ognia. Gdy tylko wyjdziemy - zero obrażen. Dosyć dziwne. Drugi nowy granat to granat wabiący/zmylający, który emituje dźwieki strzelania z broni. Dzięki niemu można zmylić przeciwnika co do naszej pozycji na mapie.

Sama grafika jest podobno bardzo przyjemna dla oczu i co ważne oglądających (w sensie HLTV czy Source TV). Sami testerzy zaproponowali by dodać możliwość podlądania pasków życia poszczególnych członków drużyny po wejściu na HLTV, co znacznie uatrakcyjniłoby grę dla oglądających. Zauważyli oni również, że animacja poruszania się postaci jest bardzo podobna do tej z CS: Source, z tym że została poddana niewielkim modyfikacjom mającym upodobnić ją do rzeczywistości (po skoku postać lekko przykuca itp.). Nie możliwy będzie także popularny bunny-hop Testujący zgodnie uznali, że Counter-Strike: Global Offensive nie będzie zastępstem ani za CS 1.6. Nie będzie również zastępstwem za CS: Source. Będzie to całkiem nowa gra i według nich ma potencjał (co ważne, nie jest to opinia samych graczy CS: Source).

Póki co nie ma co gdybać na temat tego czy gra się przyjmie czy nie, czy wyprze CS 1.6 czy nie, ponieważ narazie widziała ją tylko garstka osób, a wersja im udostępniona była jeszcze niedopracowana i pełna błędów. Ewidentnych poprawek wymagają także udostępnione mapy.



Vasiek napisał(a):Jak dla mnie odgrzewanie kotleta. No bo co mogą jeszcze zmienić? Grafikę, fizykę, dodadzą kilka broni, zmienią nieco mapy. No i może tryb gry dodadzą, chociaż wątpię. I dalej będzie tylko ratowanie zakładników i podkładanie bomb. Ja się naprawdę zastanawiam, co ludzie w tej grze widzę, że jest ona tak popularna. Toż to nudne.


Gra niewątpliwie posiada swój urok. Jeśli jesteś dobry, znasz sporo wspaniałych ludzi nie tylko zarabiających ze eSportu ale także prawników, kierowników, biznesmenów, studentów... każdy z nich tworzy część naszej społeczności i to jest piękne gdy gra się z nimi na serwerze jako pubstars i jest się przez nich witanym, wypytywanym "co u ciebie", gra się z nimi mixy, opracowuje strategie, uczy się od nich wykorzystywania pewnych błędów gry takich jak flashbug czy zabijanie kilku przeciwników przez ścianę, naprawdę niekiedy czuć wspaniały klimat tej gry sieciowej... Ten kto grał i był w tym naprawdę dobry, widzi sens tej gry. Tutaj nie ma tych durnych czapek i wywalania pieniędzy w "błoto". Kupujesz grę w Steamowej promocji za 8 złotych i grasz ile chcesz. Tutaj liczy się refleks i precyzja nie tak jak w TFie. Tutaj musisz strzelać banie i ogarniać recoil (rozrzut).

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 14:33
przez Xantraz
Koki1oki napisał(a):Tutaj nie ma tych durnych czapek i wywalania pieniędzy w "błoto".

Będę miał kupę śmiechu, jak wrzucą mikro do CSGO.
Koki1oki napisał(a):Kupujesz grę w Steamowej promocji za 8 złotych i grasz ile chcesz.

W TFie nic nie płacisz i grasz ile chcesz.
Koki1oki napisał(a):Tutaj liczy się refleks i precyzja nie tak jak w TFie.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 14:41
przez Jaldd
CS to syf .

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 14:49
przez KroMag
PSP GO ssie, zobaczymy jak będzie z CS GO.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 15:49
przez Xenhil
Xantraz napisał(a):Będę miał kupę śmiechu, jak wrzucą mikro do CSGO.

Ale tak na logikę - jakie mogą być mikropłatności w CS GO ? Twoje wyposażenie zależy od zdobytych wirtualnych dolarów w trakcie rundy,a nie ile kasy wyłożysz na grę.

Xantraz napisał(a):W TFie nic nie płacisz i grasz ile chcesz.

Niby tak,ale na większości serwerów osoby z darmowym kontem mają przed swoim nickiem [F2P], na co większość graczy premium nie reaguje zbyt miło. Dodatkowo konto F2P ma wiele innych ograniczeń.

Koki1oki napisał(a):Tutaj liczy się refleks i precyzja nie tak jak w TFie.

Xantraz napisał(a):XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nie oszukujmy się,TF2 to gra dla casuali . Strzał z broni X zada Y obrażeń niezależnie gdzie trafimy wroga. Strzał w nogę lub w głowę - kolosalna różnica,lecz dla gry żadna. Na szczęście jest kilka chlubnych wyjątków od tej zasady.

Jaldd napisał(a):CS to syf .

Nie ma to jak inteligenty argument...

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 15:52
przez Koki1oki
Xantraz napisał(a):W TFie nic nie płacisz i grasz ile chcesz

O co zupełnie innego mi chodziło. Valve stosuje swoje haczyki, niby nie-haczyki by gracz ulepszył swoje konto F2P do statusu premium. Niby nic takiego, ale granie na darmowym koncie TF strasznie ogranicza. Zmusza wręcz gracza do wydatku. A te klucze - jakby nie mogły wypadać losowo, tylko trzeba je kupować. W TFie grając większością klas celuje się po prostu w korpus bo nie ma czegoś takiego jak strefa HS (wyjątkiem jest snajper). Dodatkowo nie wystarczy strzelić w głowę by strzał został zaliczony jako strzał w głowę - punkty odpowiadające za trafienia u każdej z klas są takie same mimo wzrostu, charakterystycznego zgarbienia czy tuszy.

@BUMP zanim ktoś jeszcze napisze coś głupiego niech wpierw zapozna się z tematyką i przeczyta każdy post dwa razy.