Strona 3 z 8

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 11:00
przez TraNe13
Xenhil napisał(a):Ale tak na logikę - jakie mogą być mikropłatności w CS GO ? Twoje wyposażenie zależy od zdobytych wirtualnych dolarów w trakcie rundy,a nie ile kasy wyłożysz na grę.


dodatki czapki,kostiumy,skiny broni etc (może dodatkowy exp i drop kasy podczas rundy [wystarczy spojrzeć na combat arms])

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 11:04
przez FoXhejdz
CS 1.6 zdobył popularność tym ,że PRO Zuota piontka wygrywa duzo turniejów ,a ludzie grają w tą grę bo myślą ,że coś osiągną.Pełno napinaczy,Dzieci z czitami,Ludzi którzy myślą ,że znaczą coś na scenie.Grałem troche lanowo w cs'a ,ludzie tworzący pseudo-klany.Znam kolesia który gra w tą gre od 2005 (>9000 H) mimo ,że ciągle zamyka ,to ciągle w to gra. Spoko.Jak wyjdzie nowy CS, będe miał beke jak Złoty Piątka i reszta klanów typu fnatic się przerzuci. Dzieci nie zniosą tego bo ta gra bd. kosztowala ok 50Euro ,oraz bedą musieli sie uczyć w nią grać od nowa. BTW. Mam beke jak czytam komenty na Frag-executors.com ,nikt tam nie ma pojęcia o Quake i dodaja komentarze skąd sciągnąc Quake Live (LOL) ITP.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 11:12
przez kruko12
odgrzany kotlet, Cs1.6 ma brzydką grafikę, ale jest jedną z najpopularniejszych gier multiplayer FPS.
Gdyby nie było Cs:S to prosze bardzo, globas offensive to byłby dobry pomysł, ale mamy już csa z lepszą grafiką.. nie potrzeba z jeszcze lepszą.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 11:19
przez Krzychu2400
Jedyna rzecz która mi się nie podoba w cs, to to że jest One Man Army, czyli jeden człowiek który ma skill'a może wygrać bitwę nawet i bez teamu. Za to w team fortress samemu nigdy nie wygra się rundy ;)

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 12:43
przez Schwartz
Koki1oki napisał(a):
Xantraz napisał(a):W TFie nic nie płacisz i grasz ile chcesz

Valve stosuje swoje haczyki, niby nie-haczyki by gracz ulepszył swoje konto F2P do statusu premium. Niby nic takiego, ale granie na darmowym koncie TF strasznie ogranicza. Zmusza wręcz gracza do wydatku. A te klucze - jakby nie mogły wypadać losowo, tylko trzeba je kupować.


50 slotów w plecaku na darmowym koncie w zupełności wystarcza, bronie z których korzystam zajmują może 15-20 slotów. Nikt cie do otwierania skrzynek nie zmusza, nie ma tez w nich niczego co dawałoby przewagę nad darmowymi graczami. Oczywiście, są jeszcze czapki których fenomenu nigdy nie zrozumiałem i nie zrozumie, wiec nie mogę postawić się w sytuacji człowieka który umrze jeśli nie dostanie mega czapki z jakimś super ekstra efektem, tak wiec według mnie nic nie stoi na przeszkodzie w kontynuowaniu gry na F2P.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 12:51
przez Garbman
No i dlaczego do CS:S nie potrzeba takiego skila jak w CS 1.6?Mniej zależy od gracza, jego umiejętności? Proszę wytłumacz.

Hitboxy. Można celować obok modelu, a i tak trafiać.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 13:22
przez Krzychu2400
Garbman napisał(a):
No i dlaczego do CS:S nie potrzeba takiego skila jak w CS 1.6?Mniej zależy od gracza, jego umiejętności? Proszę wytłumacz.

Hitboxy. Można celować obok modelu, a i tak trafiać.


Kiedyś było tak (od 1:08)


Teraz ten problem w cale nie występuje ;)

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 15:01
przez kisiel95
TraNe13 napisał(a):
Xenhil napisał(a):Ale tak na logikę - jakie mogą być mikropłatności w CS GO ? Twoje wyposażenie zależy od zdobytych wirtualnych dolarów w trakcie rundy,a nie ile kasy wyłożysz na grę.


dodatki czapki,kostiumy,skiny broni etc (może dodatkowy exp i drop kasy podczas rundy [wystarczy spojrzeć na combat arms])


To wszystko sam sobie możesz zrobić. Skiny, różne modele, wygląd broni. Wystarczy tylko trochę poczytać na forum. A czapki w CS'ie do szczęścia nikomu nie są potrzebne (czasem występują na niektórych serwerach, ale są darmowe, i każdy może wybrać sobie jaką chce).

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 16:48
przez Qens
A więc Mikro Płatności będą takie.
Obrazek Tłumik do kałacha za jedyne 15 zł
Ukryty tekst:
Celownik DO snajperki 60 zł ( Jak kupisz snajperke podczas gry to celownika w zestawie ni ma)
Obrazek NAKUR***** 5000 JEDYNE 50000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ZŁ POWAH!
Ukryty tekst:

( amunicja) Jak kupisz broń Ti w zestawie nie ma amunicji wiec trzeba kupić za 2 dychy.
NO I OCZYWSCIE

CZAPKI


Obrazek Koszt: 150 budsów.
Podejrzewam ze takie beda mikroplatnosci.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 16:52
przez Xantraz
Xenhil napisał(a):Niby tak,ale na większości serwerów osoby z darmowym kontem mają przed swoim nickiem [F2P], na co większość graczy premium nie reaguje zbyt miło. Dodatkowo konto F2P ma wiele innych ograniczeń.

Koki1oki napisał(a):Niby nic takiego, ale granie na darmowym koncie TF strasznie ogranicza. Zmusza wręcz gracza do wydatku.

Mam 3 znajomych z kontami F2P, którym nie pali się do wydania 5 euro, za to ownią noobów na serwerze aż miło. I tak oni, jak i ja nie wiemy, jak w ownieniu noobów może ludziom przeszkadzać trading w jedną stronę, czy mniej slotów w plecaku.
Koki1oki napisał(a):A te klucze - jakby nie mogły wypadać losowo, tylko trzeba je kupować.

To jedyna rzecz, na której Valve faktycznie z tej gry w tym momencie zarabia, logiczne więc, że nie będą się pozbywali źródła kasy dla kilkunastu tysięcy graczy, którym się w dupie poprzewracało i ciągle im mało - szczególnie tych, którym nie chce się trochę pohandlować.
Koki1oki napisał(a):W TFie grając większością klas celuje się po prostu w korpus bo nie ma czegoś takiego jak strefa HS (wyjątkiem jest snajper). Dodatkowo nie wystarczy strzelić w głowę by strzał został zaliczony jako strzał w głowę - punkty odpowiadające za trafienia u każdej z klas są takie same mimo wzrostu, charakterystycznego zgarbienia czy tuszy.

To oznacza, że gra nie wymaga teamplayu, refleksu, precyzji i gamesensu, żeby nią ogarniać. Podobnie, jak seria Quake, Unreal Tournament, czy inne fast-paced shootery.

Xenhil napisał(a):Nie oszukujmy się,TF2 to gra dla casuali . Strzał z broni X zada Y obrażeń niezależnie gdzie trafimy wroga. Strzał w nogę lub w głowę - kolosalna różnica,lecz dla gry żadna. Na szczęście jest kilka chlubnych wyjątków od tej zasady.

Tak więc i43 to jeden masowy zbiór casuali chcących porozmawiać o chińskich bajeczkach i czapeczkach, bo żaden inny FPS od CSa, ani tym bardziej TF2 nie wymaga teamplayu, refleksu, precyzji i gamesensu.

Nauczcie się rozróżniać FPSy realistyczne od FPSów fast-paced i przestańcie je do siebie porównywać. Albo przynajmniej skończcie się wypowiadać w kwestiach, o których macie gówniane pojęcie.

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 18:16
przez cl3ver
KluSk.47 napisał(a):TF2 > CS ;p
@Cl3ver - Ku%#% :D pol dnia cie wczoraj szukalem i zesmy sie mineli ;p


Piątek, piątek dostaje downa w piątek!

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 18:52
przez FeltHat
przestańcie pisać o mikropłatnościach bo wiadomo że ich nie będzie

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 22:11
przez KluSk.47
e tam dla mnie dobrze ze producenci tf'a zarabiaja na tym dalej, dzieki temu mamy ciagle updaty, poprawki dodatki... ktoś miał naprawde zajebisty pomysl z tymi czapkami. Mi osobiscie ( a gram w to od dnia premiery) wcale nie przeszkadza. Nie zalezy mi jakos na tych czapkach, nie bawie sie handlem itp itd. a gram i ciesze sie moja kochana gra juz 3 rok (zaraz 4;p) a tak przyklad COD , update platne, dodatki platne, sranie w banie i co roku nowy tytol. Lepiej zdecydowanie zrobic 1 porzadna gre... i zarabiac na dzieciach ;p i ludzkiej naiwnosci ;p

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 29 sierpnia 2011, o 18:25
przez Xantraz
Valve wydaje TF2. Płacisz raz, masz setki darmowych update'ów. Gra jest F2P, mocno wspierana przez community. Dorabiają tylko na czapkach, ale nikt nie każe ich kupować, żeby dalej czerpać przyjemność z gry.
Treyarch/Infinity Ward wydaje kolejną grę z serii Call of Duty. Płacisz co rok 100-150 złotych. Community nie może w żaden sposób wspierać gry, więc dodatek z 4-5 mapami multiplayer kosztuje po 15 euro.

Kto tu bardziej zarabia na ludzkiej naiwności? :D

Re: Counter Strike Global Offensive

PostNapisane: 29 sierpnia 2011, o 18:48
przez majan_pl
@Xantraz
1337 post gz :D

W jakimś wywiadzie Gabe (chyba on) mówił, że najlepsza forma płatności to taka w której klient sam decyduje na ile pieniędzy dany produkt zasługuje. I wprowadzają go w życie bo nawet w Portalu 2, gdzie mikropłatności nikt się nie spodziewał, pozwolili fanboyom płacić więcej. Nie zdziwiłbym się gdyby w nowym cs była płatna custromizacji postaci.

Warto też zaznaczyć że Valve pozwala wspierać gości od nowych map oraz modeli czapek/broni.