Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Left 4 Dead - Oficjalny temat

W jakie inne gry gracie? Tutaj dyskutujemy na ten temat.

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez meJK » 13 listopada 2008, o 18:54

A to, że server jest źle skonfigurowany i możesz dołączyć do niego tylko przez przypadek :P
Obrazek
meJK
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21 grudnia 2007, o 09:01

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Ethesen » 13 listopada 2008, o 19:34

Właśnie takie miałem przeczucie, :( że tylko przez lobby można się dostać.
Ethesen
 
Posty: 136
Dołączył(a): 12 lutego 2008, o 14:12

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Michallo » 13 listopada 2008, o 19:41

Jak wam przeszkadza nowy system wyszukiwania serwerów to wpiszcie w konsoli "openserverbrowser" (bez apostrofów), i pojawi się normalna wyszukiwarka serwerów.

#Edit
Heh, pomyliłem nawiasy z apostrofami ;p już poprawione.
Ostatnio edytowano 14 listopada 2008, o 16:32 przez Michallo, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Michallo
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6 lipca 2008, o 15:21
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez wic » 13 listopada 2008, o 19:43

zmien sterowniki z 8.10 na 8.9 (ati radeon) / Majan
wic
 
Posty: 36
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 23:17

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Ethesen » 13 listopada 2008, o 19:53

Jak dla mnie " to nie nawias, :D ale dzięki za komendę. :) Można się nareszcie na Neo dostać. :) Ping ok. 30.

@Edit
LOL Tylko na jeden. Na drugim error wywala.
Ethesen
 
Posty: 136
Dołączył(a): 12 lutego 2008, o 14:12

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Wulfgar » 13 listopada 2008, o 20:06

mi teraz wywala "Server is reserved for members of joining lobby" na jednym i drugim serwerze.
Avatar użytkownika
Wulfgar
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 października 2008, o 12:15

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez qhnzone » 14 listopada 2008, o 12:12

Są już nowe sterowniki do Radeona (8.11) popróbujcie jeszcze z nimi. Aha, można już ściągać pełną wersję L4D.
Obrazek
Avatar użytkownika
qhnzone
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 stycznia 2008, o 12:10

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez rav » 14 listopada 2008, o 15:10

@up
spróbuj najnowszą wersje sterowników od omegi, może nie są na najnowszym CCC, ale wg mnie dużo lepiej działają. Na moim x1950xt miałem problemy na 3 ostatnich wersjach CCC z grami takimi jak: Fallout 3, BiA-HH i Far Cry 2. Na najnowszej omedze problem nie występuje.

link do sterów Omegi.
Obrazek
Avatar użytkownika
rav
 
Posty: 78
Dołączył(a): 12 lipca 2008, o 19:55
Lokalizacja: Wołów/Wrocław

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez meJK » 14 listopada 2008, o 16:16

Ja tam Omegi nie tykam, a chociażby dlatego, że nie były updatowane od roku? :]
Obrazek
meJK
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21 grudnia 2007, o 09:01

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Ethesen » 14 listopada 2008, o 18:33

Całe demo można przejść na ekspercie po prostu biegnąc. :D
Ethesen
 
Posty: 136
Dołączył(a): 12 lutego 2008, o 14:12

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez qhnzone » 14 listopada 2008, o 18:53

zależy jak szybko biegasz... na poważnie to nie próbowałem. sterowniki omegi? te pokryte warstwą kurzu? jeśli już mowa o podrasowanych to polecam te z tweakforce.

http://tweakforce.com/
Obrazek
Avatar użytkownika
qhnzone
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 stycznia 2008, o 12:10

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Wulfgar » 14 listopada 2008, o 19:03

Ethesen napisał(a):Całe demo można przejść na ekspercie po prostu biegnąc. :D


niestety. AID powinnien byc na cos takiego przygotowany...

PS na serv neo nadal wyskakuje "Server is reserved for members of joining lobby". czasami sie uda polaczyc ale trzeba miec duzo szczescia
Avatar użytkownika
Wulfgar
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 października 2008, o 12:15

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez prophet36 » 15 listopada 2008, o 17:20

Michallo napisał(a):Jak wam przeszkadza nowy system wyszukiwania serwerów to wpiszcie w konsoli "openserverbrowser" (bez apostrofów), i pojawi się normalna wyszukiwarka serwerów.

#Edit
Heh, pomyliłem nawiasy z apostrofami ;p już poprawione.


Po pierwsze: na początku napisales "bez nawiasow" wiec to byl pierwszy fail, kolega cie upomnial wiec sie teraz "poprawiles" i napisales bez apostrofow, ale to jest fail nastepny gdyz to raczej jest cudzyslow (apostrof jest pojedynczy i nie uzywa sie go raczej do cytowania w polskim jezyku)...

Co do tematu L4D - wedlug mnie gra jest znakomita, jest pare jakichs bugow, ale nie ma czegos co sie czesto powtarza i by mnie denerwowalo. Niestety, czasem irytujaca jest gra ze slabymi ludzmi (ktorzy molotova podpalaja pociagi jak ktos z naszych tam jest; pozdro mucha95 :*). Gra zdecydowanie najlepsza jest na expercie (nawet advanced jest banalny). Wczoraj dla przykladu gralismy z Bomblem, Wilkiem, Olborem i jako ze kazdy z nas ma jakies doswiadczenie klanowe udawalo nam sie zgrac, jednak nie moglismy za nic przejsc 2 poziomu przez jakies 2 (?) godziny :P Wyobrazam sobie grac na expert cale 4 kampanie w full wersji :D
Avatar użytkownika
prophet36
 
Posty: 539
Dołączył(a): 8 lipca 2008, o 17:15
Lokalizacja: Kraków

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez Wilku » 15 listopada 2008, o 17:30

Ja doszedlem pod koniec :F, potem za ciebie wszedl meJK i przeszlismy za pierwszym razem ^^
adriano66 napisał(a):masz czapki, to widzisz, nie masz to co cię to obchodzi

Mikki91 napisał(a):Jest najlepszy bo najwiecej graja i trenuja ale to nie oznacza ze nie ma lepszych
Avatar użytkownika
Wilku
 
Posty: 411
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, o 23:32

Re: Left 4 Dead Demo

Postprzez T.E.K. » 15 listopada 2008, o 18:03

Pierwsza mapka zajmuje z minute... góra dwie. I to mi się nie podoba : d
Druga jest ciekawsza bo może ci wyskoczyć tank albo witch, ale w final roomie jest kilka miejsc gdzie spokojnie można zdjąć solo całą hordę... to też mi się nie podoba : d

Ogólnie demko łatwe i jakoś nie przekonuje mnie do kupienia full.
Avatar użytkownika
T.E.K.
 
Posty: 113
Dołączył(a): 10 stycznia 2008, o 21:12
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry, nie tylko na Steam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron